Romain Grosjean se bude muset v příští sezóně zapracovat na slabé stránce, kterou nedávno otevřeně přiznal. Jeho šéf Günther Steiner potvrzuje, že nezvládá starty závodů.
I v poslední velké ceně sezóny v Abú Zabí bylo vidět, jak se na začátku závodu propadá a o kolik v této oblasti zaostává za svým týmovým kolegou Kevinem Magnussenem.
"Myslím, že musím zlepšit své starty, protože to je letos mojí největší slabinou ve srovnání s Kevinem," uznává francouzský pilot, jenž do finálového závodu vstupoval hned za Magnussenem, ale v úvodním kole pár pozic ztratil.
"Kevin byl vedle mě. Po prvním kole byl desátý, a myslím, že já sedmnáctý. Takže jo, musím zapracovat na tom, abych v této oblasti neztrácel čas. Pak se nám možná naskytne více příležitosti, abychom byli blíže bodům," pokračuje Grosjean.
Jeho šéf Steiner potvrdil, že Romain na to poukázal svým inženýrům a během zimy se budou snažit přijít na způsob, jak mu pomoci, aby své starty zlepšil.
Jaký rozdíl je mezi ním a Magnussenem na začátku velkých cen? "Kevin v tom odvádí jednoduše dobrou práci. Romain na schůzce prohlásil, že s ním kluci musí pracovat, protože starty zkrátka nezvládá," popisuje Steiner, který si oba své jezdce ponechává i pro příští sezónu.
Haasu se letos moc nedařilo a mezi konstruktéry skončil až na 9. místě, když jeho piloti nasbírali jen 57 bodů, zatímco loni obsadil s 93 body pátou příčku.
Už v Bahrajnu si povšiml problému se svým vozem a jeho závodním tempem, které bylo mnohem pomalejší než to kvalifikační. Původně podezříval nepředvídatelné chování pneumatik Pirelli, nakonec ale přišel na to, že je příčina mnohem prostší: aerodynamika jejich vozu VF-19. Celá jejich platforma zkrátka nebyla dostatečně silná a stabilní.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.