Haas se stále snaží pochopit své letošní trable. Šéf amerického týmu objasňuje, kterou specifikaci vozu nasadí v Belgii.
Haasu se letos zatím příliš nedaří. Tým se trápí s pochopením svého vozu, což vyústilo v dosti netypický krok. Oba piloti jezdili v průběhu ročníku s odlišným monopostem. Zatímco Romain Grosjean seděl v Silverstone, Německu a Maďarsku za volantem starší formule, která mu dle jeho slov vyhovuje více, Magnussen upřednostnil nový balík.
Nyní nás čeká klání na klasickém okruhu ve Spa a šéf týmu Günther Steiner potvrdil, že oba závodníci budou mít k dispozici stejnou specifikaci letošního auta. „Ve Spa pojedeme s vylepšeným vozem, který jsme nasadili v Německu. Pokusili jsme se ho vylepšit upravením některých částí. Oba vozy budou totožné specifikace Doufáme, že se o nich dozvíme během víkendu zase o něco více.“
Americké stáji momentálně patří v Poháru konstruktérů jen předposlední příčka, nedá se tak hovořit o povedené sezoně. Vinu na tom nese především už zmíněná nevyrovnanost výkonů letošního modelu. Steiner přiznává, že se tým začíná už z větší části soustředit na sezonu 2020.
Přesto se u Haasu nevzdávají. „Vše je možné, nicméně bude to obtížné“, odpovídá týmový šéf na otázku, zda letos ještě věří v posun vzhůru. „Náš vůz v závodech zkrátka nefunguje, nicméně uděláme vše, abychom odvedli maximum a získali nějaké dobré výsledky. Pak uvidíme, kde skončíme.“
Haas by letos mohl být aktivní také na přestupovém trhu. Spekuluje se zejména o osudu Romaina Grosjeana, jehož by údajně mohl nahradit Nico Hülkenberg.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.