Piloti Haasu to ve Velké ceně Německa ve vzájemném souboji opět přepískli, když ve vlásence znovu došlo ke kontaktu. Naštěstí bez vážnějšího poškození dojeli do cíle a oba bodovali, šéf týmu Günther Steiner byl ale i tak pěkně rozzlobený.
Když spolu bojovali v 56. kole o pozici, tak se Grosjean s Magnussenem znovu dotkli. Přitom o 2 týdny dříve kvůli vzájemnému kontaktu museli oba odstoupit hned v úvodu Velké ceny Británie.
Steiner tehdy zuřil a uvedl, že již další kontakt nechce vidět - dochází k nim letos téměř v každém podniku. Proto nyní bude v dalších závodech připravený "jim říkat, co mají dělat."
"Musím si to ještě promyslet, ale moc možností nezbývá. V určitou chvíli k tomu musíte přistoupit," popisuje možnost zavedení týmové režie, kdy by spolu jejich jezdci nemohli bojovat.
Oh no, not again HAAS 😩#GermanGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/JmewWqXx6a
— Formula 1 (@F1) July 30, 2019"Normálně se tomu snažím vyhnout, jelikož víte, že mám rád závodění. Myslím, že to je to, co bychom měli dělat. Jenže když se to obrací proti vám, tak to nemůžu nechat pokračovat," obhajuje šéf Haasu svou myšlenku.
"Dnes jsme měli štěstí, že se nic nestalo, oba dojeli do cíle, ale opět k tomu může dojít," vzpomíná na vzájemné vyřazení obou vozů před 2 týdny.
Se svými piloty proto hodlá tento týden před Velkou cenou Maďarska promluvit. "Ještě jsem to pořádně neviděl, chci si to důkladně prohlédnout a vychladnout. Pak se podívám na to, co udělám."
P7 and double points finish for @HaasF1Team 💯✔️💪#r8g #GermanGP #F1 pic.twitter.com/zN3edVyk7d
— Romain Grosjean (@RGrosjean) July 28, 2019Grosjean při dotazu na včerejší incident jen odsekl: "Nebudu to komentovat. Měli jsme štěstí." V padoku se přitom spekuluje o tom, že po letní přestávce budou tým muset opustit právě Francouz.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.