Kvalifikace pod zataženým nebem se dnes lépe povedla "finské" straně garáže Mercedesu. Lewis Hamilton je ale v domácím prostředí jako ryba ve vodě a moc si zdejší atmosféru užívá. Co říkali jezdci a zástupci týmů po dnešních soubojích o pole position?
Valtteri Bottas, 1. místoOpět to vylo velmi dobré, což vám připomíná to, proč tady vlastně jste. Bylo to po celý víkend velmi těsné a dnes s Lewisem... je to fajn zajet dobré kolo a získat pole-position. Věděl jsem, že první kolo bylo dobré, ale nebylo perfektní a upřímně, musel jsem se v tom druhém zlepšit. Jsem rád, že to stačilo. Nebylo to jednoduché dát kolo dohromady.
BOTTAS: "Feels good. It's been pretty close all weekend. It's not easy to get a good lap together. I'm happy to be on top"#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/Jb5GE17FrD
— Formula 1 (@F1) July 13, 2019Lewis Hamilton, 2. místoNejprve Valtterimu gratuluji, odvedl v kvalifikaci skvělou práci, já jsem nebyl dnes dost dobrý. Trochu nám to uteklo. Obětoval jsem kolo v Q2, což nám mohlo pomoci, ale druhý pokus v Q3 už tak povedený nebyl. Zítra nás čeká dlouhý závod, máme tady skvělé fanoušky, uvidíme, co dokážeme. Jde o nejlepší velkou cenu celého ročníku díky energii, kterou lidi přinášejí. Trať je skvěle navržena, ale lidé ji činí tou nejlepší.
HAMILTON: "Ultimately not good enough. A mistake on my first lap and the second one got away from us."#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/e2FOr5old5
— Formula 1 (@F1) July 13, 2019Toto Wolff, šéf týmuJe to pro nás trochu překvapení, po celou kvalifikaci jsme byli o něco pozadu, ale oni se nakonec v Q3 propadli a my posunuli dopředu. Zlepšila se přilnavost, celé auto se zahřálo a celé se nám to sehrálo dohromady.
FERRARICharles Leclerc, 3. místoMyslím, že i ve druhé části kvalifikace jsme byli rychlí, ale v té třetí Mercedes trochu poladil motor a byli velmi, velmi rychlí, také v zatáčkách. Tam musíme zapracovat a to my víme. S naším výsledkem jsem spokojen, protože si myslím, že jsme udělali to nejlepší, co jsme mohli a na tomto specifickém okruhu dostali z našeho vozu maximum. Na počátku tohoto víkendu jsme se trápili, zejména s předními pneumatikami, což dnes bylo již mnohem lepší. Pokud jde o strategii, jsme rádi za naši volbu startovat do závodu na měkké směsi. Vozy vpředu budou budou na středních pneumatikách, což snad věcmi trochu zamíchá. V závodě bude hrát důležitou roli také počasí a společně s výzvou, kterou trať sama o sobě představuje, by to mělo být vzrušující.
LECLERC: "[Mercedes] were very, very quick... third is the best we could do today, so I'm happy with it"#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/89LY8M1tK0
— Formula 1 (@F1) July 13, 2019Sebastian Vettel, 6. místoPro mě to byl víkend tak trochu jako na houpačce a toto odpoledne jsem měl potíže dostat z vozu maximum, jelikož jsme nedokázal získat cit a nebyl jsem spokojen s tím, jak to šlo. Poslední dobou jsme se zjevně trápili s rychlostí na jedno kolo. Avšak s ohledem na naše tempo na dlouhou vzdálenost z volného tréninku očekávám, že zítra v závodě budu mnohem konkurenceschopnější. Vypadá to tak, že Mercedes bude startovat jako favorit, ale myslím, že můžeme zabojovat s Red Bully a pak uvidíme, co můžeme dělat dál.
Mattia Binotto, šéf týmuDnešní výkonnost vozu nás po obtížích, které jsme včera zažívali, může rozhodně těšit. Přes noc jsme díky práci na našem simulátoru zvládli upravit nastavení. To znamená, že jezdci našli ve voze více sebedůvěry, v první řadě proto, že byl lépe vyvážen, zejména v přední části, kde byly včera problémy. Charlesovo kolo bylo ohromné a dostal se tak blízko první řady. Zítra startujeme v ohledem na ty kolem nás na odlišné směsi pneumatik, což bylo v plánu, abychom přidali další neznámou. Jsme si dobře vědomi toho, že to bude dlouhý závod, během něhož bude opotřebení pneumatik faktorem pro všechny, nicméně naší nadějí je to, že jsme našli to správné nastavení, aby nám také umožnilo jet solidně dlouhý stint. Co se Sebastiana týče, v závěrečné části kvalifikace se ve voze necítil pohodlně či sebejistě. Je to škoda, protože jsme věřili, že se mohl kvalifikovat lépe.
RED BULLMax Verstappen, 4. místoSe druhou řadu jsem celkem spokojen. Před kvalifikací jsem nebyl v pohodě a pořád hledal dobré vyvážení. Abyste tady se všemi těmi rychlými zatáčkami dosáhli solidního času na kolo, musíte si ve voze zcela věřit. Do kvalifikace jsme uskutečnili vylepšení, auto bylo skvělé a opravdu jsme nalezli slušné nastavení. Bohužel jsem měl potíže s latencí a na výjezdu ze zatáček jsem ztrácel čas. Když se kouknete, jak jsme blízko pole position, pak je výsledek nahořklý, jelikož si myslím, že jsme o pole position mohli bojovat, kdyby bylo všechno perfektní. Zdá se, že jsme na rovinkách našli dobrou úroveň křídla, v závodě máme obvykle ještě lepší výkonnost a vzhledem k solidnímu vyvážení, jenž jsme měli v kvalifikaci, mám docela sebejistotu. Na této trati bude strategie kvůli vysokým energetickým nárokům na pneumatiky velmi důležitá, ale pojedu na plný plyn a snad můžeme dobře zabojovat.
Pierre Gasly, 5. místoMyslím, že jsme o tomto víkendu udělali velký krok vpřed a získat slušnou kvalifikační pozici bylo důležité. Volný trénink byl opravdu dobrý, po celý víkend jsme pracovali dobře a do kvalifikace jsem šel s vozem v dobré formě. Moje kolo v Q3 nebylo dokonalé, ale pořád nás může těšit, že jsme pátí a startujeme na střední směsi pneumatik. Celý víkend byl skutečně pozitivní a věci jsou mnohem lepší, takže teď se musíme soustředit na zítřek. V pátek bylo naše závodní tempo solidní a myslím, že máme silný vůz, takže se teď těším na závod.
Christian Horner, šéf týmuPro oba jezdce to byla solidní kvalifikace, zařadili jsme se na čtvrté a páté místo a oběma vozy rozdělili Ferrari. K Maxovi - kvalifikovat se pod dvě desetiny za pole position na motorovém okruhu jako Silverstone je velmi uspokojivé a je fajn vidět, že věci zaklaply u Pierra, jenž dosáhl své letošní nejlepší kvalifikační pozice. Po Rakousku Pierre otočil list a dnes můžete od prvních částí sledovat, že jeho přístup je odlišný. Mnohem více věří sobě i vozu a abyste dosáhli solidního výsledku, spočívá celá tato trať v sebedůvěře. Po strategické stránce je zajímavé, že zítra bude Ferrari na měkkých pneumatikách. To by mohlo věci okořenit, jelikož jsou tím v dvouzastávkové oblasti. Tak či tak to bude zítra vzrušující závod.
RENAULTDaniel Ricciardo, 7. místoDnešek je opravdu solidním návratem, obzvlášť po posledním podniku. Ukazuje to, že jsme odvedli spoustu práce, ve voze objevili o trochu víc a pak absolvovali slušnou kvalifikaci. Z dnešního dne mám skutečně radost. Naším cílem bylo dostat oba vozy do Q3, což jsme splnili a sedmé místo je pravděpodobně tím nejlepším, čeho v tuto chvíli můžeme dosáhnout. Zítra potřebujeme našim soupeřům sebrat pár bodů a pro to jsme v té nejlepší pozici. Zítra se tam pokusíme vydržet a vykouzlit týmu nějaký ten úsměv. Naše vozy vypadaly během dlouhých jízd dobře, takže zítra budeme mít za cíl dokončit s oběma auty na bodech.
Nico Hülkenberg, 10. místoBýt zpět v Q3 je pozitivní, ale celkově nemůžeme být spokojeni, jelikož desátá pozice není ideálním startovním místem. Celý víkend jsem nemohl najít vyvážení mezi přední a zadní částí a to v kvalifikaci pokračovalo. Tady potřebujete důvěru ve voze a ta tam dnes nebyla. Nemohu si příliš stěžovat, od posledního podniku je zde nějaké zlepšení. Zítra potřebujeme dobře zabodovat, ale víme, že to bude boj. Uděláme, co bude v našich silách, abychom odsud odjeliu s tolika body, kolik jen bude možné.
Alan Permane, sportovní ředitelJe fajn být zpátky ve třetí části kvalifikace, kam tento vůz a tento tým po pár těžkých víkendech patří. Kvalifikace šla úplně dle plánu. Oba jezdci odvedli slušnou práci a Nico měl na konci trochu smůlu, když o méně než dvě desetiny přišel o pár míst. Myslím, že pro zítřek jsme ve velmi dobré formě. Předsevzetím do závodu jako vždy je posunout se pořadím o tolik, kolik můžeme a pro Daniela bude samozřejmě komplikované se udržet za prvními šesti vozy, ale nikdy nevíte. Uděláme vše, co budeme moci a Nico bude mít určitě za cíl dostat se přes Albona a Norrise. Počasí na neděli vypadá stabilně a snad to bude přímočarý závod.
MCLARENLando Norris, 8. místoNebyla to špatná kvalifikace, myslím, že se můžeme hodně radovat. Trochu jsem zabojoval, byl jsem ale o čtyři setiny od sedméno místa, protože jsem zaváhal v poslední zatáčce a tam jsem ztratil. Ale na druhou stranu bych řekl, že osmé místo není vůbec špatná výchozí pozice. Nemyslím, že by to bylo lehké, hodně jsme se potýkali se změnami větru. V Q1 byl mírnější, to jsem také zajel nejlepší kolo. Pak se obrátil a přišlo mi, že jsem měl větší potíže než ostatní. Musím se nad tím ještě zamyslet, ale nebyla to vůbec špatná sobota.
Carlos Sainz jr., 13. místoByl to těžký den. Nejsem stoprocentně spokojen s autem, zejména se zadní partií. V Q1 to ale nevypadalo nijak špatně, měl jsem dobrý pocit a myslel jsem si, že to bude pohodová kvalifikace. Ale s přibývajícím časem jsem byl pomalejší a pomalejší, v každém kole jsem s přilnavostí v zadní části auta. Těžko se mi teď vysvětluje, co se vlastně stalo. Budeme kvalifikaci analyzovat - ale možná až příští týden - a potom se hned začneme zabývat zítřkem, kdy chceme jednoznačně bojovat o body.
Andreas Seidl, šéf týmuPoté, co jsme splnili "domácí úkol" a analyzovali různé testovací pokusy, které jsme včera zkoušeli s oběma vozy, jsme začali se stejnou specifikací pro obě auta. Ze včerejších tréninků vyplývalo, že půjde o hodně tvrdou bitvu o střed pole. U Landa se povedla další výborná akce, která skončila v Q3 ziskem dobré výchozí pozice pro závod. U Carlosova auta se do jeho posledního kola v Q2 negativně promítly horšící se podmínky, takže se dále neprobil, ale s minimálním odstupem. Carlos podotkl, že mu vůz v posledním kole vzadu vůbec neseděl. Když prostudujeme páteční data a vybereme vhodnou strategii pro závod, máme ještě pořád dobrou pozici. Na závod už se nyní soustředíme, mohli bychom v neděli vidět zajímavé strategie. Myslím, že pro zítřek máme dobré výchozí postavení, abychom mohli oběma vozy zaútočit na bodované pozice.
TORO ROSSOAlexander Albon, 9. místoMám z toho radost! Během tohoto víkendu jsme vždycky byli v první desítce, ale věděli jsme, že ostatní v kvalifikaci zatopí pod kotlem, naše vyvážení bylo v průběhu víkendu prostě stále lepší a lepší a vše zaklaplo. Po pár obtížných závodech být zpátky ve třetí části kvalifikace je skutečně dobré. S vozem jsem opravdu spokojen a tuto trať miluji, pocit z vozu byl po celý víkend solidní a když trať začínala mít více přilnavosti, cítil jsem se pohodlněji a byl schopen z vozu dostat více výkonnosti. Ve včerejším druhém tréninku se zdála naše závodní rychlost slibná a na těchto pneumatikách jsme vypadali docela slušně, takže uvidíme, co se zítra přihodí, těším se na to!
Daniil Kvjat, 17. místoMyslím, že náš vůz nebyl dnes v tom správném okně a s vyvážením jsem opravdu nebyl spokojen. Tento víkend jsem byl trochu mimo rytmus, takže musíme analyzovat, co se stalo, abychom pochopili, co můžeme udělat pro zítřek. Podobně jako ve třetím tréninku se objevily záblesky zlepšení, ale když došlo na kvalifikaci, vůz nedělal přesně to, co jsem chtěl, aby dělal. Když je střed pole tak těsný jako je teď, desetinka nebo dvě vás vyřadí v Q1.
Jody Egginton, technický ředitelVyvážení vozu bylo během pátku na obou stranách garáže rozumné, jelikož naše výkonnost na dlouhé a krátké vzdálenosti byla podobná a ve výsledku byli inženýři schopni přes noc zaměřit své úsilí na postupné zlepšení ve všech oblastech. Vyvážení a výkonnost vozu byly v souladu s očekáváním ze třetího tréninku, nicméně kvalifikace se napříč garáží vyvíjela velmi odlišně, jelikož Dany nezvládl uniknout z Q1, zatímco Alex do zvládl do Q3 na devátém místě, což je solidní výsledek. Zatímco jsme tímto výsledkem samozřejmě potěšeni, musíme také porozumět tomu, co Danymu v kvalifikaci zabránilo z vozu dostat to nejlepší, protože až do tohoto okamžiku prokazoval slušné tempo. Naše pozornost se nyní přesouvá na přípravy do zítřejšího závodu před strategickými inženýry leží večer hromada práce, aby určili pro oba jezdce ty nejlepší možnosti. Pokud vezmeme v úvahu naší dosavadní úroveň konkurenceschopnosti o tomto víkendu, budeme v tomto trendu pokračovat zítra, měl by to být dle nás vzrušující závod.
ALFA ROMEOAntonio Giovinazzi, 11. místoPřijít o postup do Q3 o pouhou desetinku sekundy je trochu frustrující. S mým závěrečným kolem ve druhé části kvalifikace jsem byl celkem spokojený až do poslední zatáčky, kde jsem se dopustil malé chyby - když jsou rozdíly tak drobné, je to cena, kterou zaplatíte. Chtěli jsme toho víc, ale pořád máme obstojnou šanci mít slušný závod. Musíme si z toho vzít to pozitivní, zvolíme si naše pneumatiky pro start a to si myslím může být výhodou. Naše rychlost na měkkých pneumatikách nebyla v tréninku nijak skvělá, takže si myslím, že začínat na jedné z dalších směsí je lepší volbou. Jsme těsně za první desítkou - jestliže budeme mít slušný start a dobrou strategii, můžeme zabojovat o body.
Kimi Räikkönen, 12. místoAbych byl upřímný, nebylo to to, v co bychom doufali, ale bohužel jsme neměli o moc víc rychlosti. Celkově se tento víkend zdá být pro nás dost obtížný, není snadné dát vše dohromady. Všichni se ptají, zda je svobodná volba pneumatik výhodou - jak to mám vědět? Uvidíme zítra.
Frédéric Vasseur, šéf týmuV kvalifikaci vždycky cílíte nejvýše, jak můžete, ale s ohledem na všechno můžeme být se startem přímo za první desítkou velmi spokojeni. Naše rychlost byla velmi slušná a pravděpodobně by si v Q3 zasloužila jedno či dvě místa, ale rozdíly jsou tak malé, že jenom desetina vás může snadno vyšoupnout ze závěrečného souboje. V každém případě zůstáváme pozitivně naladěni: v tréninku bylo naše závodní tempo slibné a snad zítra můžeme získat pár míst. Klíčovým prvkem může být volba našich startovních pneumatik, jak tomu již tuto sezónu bylo v několika závodech a do zítřejšího závodu nám dává výhodu. Jsme si jisti, že můžeme bojovat o body.
HAASRomain Grosjean, 14. místoKvalifikací jsem zklamaný. Měli jsme Q3 v našich rukou, auto bylo opravdu dobré. Ale v Q2 se něco pokazilo s oběma sadami pneumatik. První kolo bylo pomalejší o 1,2 vteřiny než můj nejlepší čas. Takže, co se přihodilo v garáži - opravdu nevím. Prostě to nefungovalo, nebyl jsem stejně rychlý jako v Q1. Doufám, že zjistíme příčinu, proč jsme se nedostali do Q3. Když můžeme být v prvních pokusech s autem z Melbourne devátí, tak asi máme dobrý balíček. Máme velký potenciál, i když podle údajů výkon není nic moc. Pokud jde o pocit z auta, je to mnohem lepší. Potřebujeme jenom pochopit rozdíl mezi oběma balíčky a doufejme, že vygenerujeme nějaký výkon navíc.
Kevin Magnussen, 16. místoJsem frustrovaný, že mi chybí rychlost. Nevypadáme bůhvíjak silně, ale jsme blízko středu pole. Ale to zase není až tak velká výhoda. Ztratili jsme hodně rychlosti a nejsem schopen vysvětlit proč. Aniž by se cokoli změnilo, byl jsem najednou pomalý. Udělali jsme nějaké změny, ale nic výrazného se nezměnilo. Problém musí nějak souviset s pneumatikami, ale těžko to mohu vysvětlit. O tomto víkendu se pokoušíme chápat změny a doufám, že jsme na cestě k nějakým bodům, ale přesto je to zklamání.
Günther Steiner, šéf týmuPo třetím tréninku to vypadalo celkem pozitivně, alespoň u jednoho auta. Kvalifikace ale byla drsným probuzením, jedno auto skončilo v Q1, druhé v Q2. V našich časech to bylo příliš často nahoru a dolů. Romain zajel jedno velmi dobré kolo, pak už ho nezopakoval. Musíme se podívat a zjistit, co se dá ještě dělat. Vzhledem k našim dlouhodobým simulacím v pátek jsme byli s tímto nastavením hodně spokojeni, doufám, že s tím zítra ještě něco půjde udělat.
RACING POINTSergio Pérez, 15. místoNebyla to snadná kvalifikace a rozhodně to není výsledek, který chceme. Vyvážení vozu bylo v pořádku, ale nebyli jsme schopni poskládat dohromady ideálně jednotlivé sektory. Včera jsme se cítili více konkurenceschopní, takže musíme zjistit, proč jsme dnes zaostali. Je to zklamání, protože jsem chtěl bojovat v Q3 - musíme tam být, když chceme body. Nevzdáváme se, protože nikdy nevíte, co se může v závodě stát. Vím, že máme dobré starty, takže to by mělo být pro náš konečný výsledek zásadní.
Lance Stroll, 18. místoRozdíly dnes byly hodně malé. Desetina by mě dostala do Q2, stačilo opravdu málo. Když po kvalifikaci projdete data, hned vidíte, kde jste mohli být rychlejší, ale celé pole je hodně těsně vyrovnané. Je to zklamání, ale dávám přednost soustředění na zítřek, protože v závodě budeme určitě silnější. Není nijak snadné začínat tak hluboko, ale závodní simulace včera vypadaly velmi dobře a v neděli dosahujeme většinou lepších výsledků.
Otmar Szafnauer, CEO a šéf týmuByla to těžká kvalifikace, která nás staví pro zítřejší úkol bodovat do těžké pozice. Jde o náš domácí závod a my do něj dáme všechno, ale v rozhodujících chvílích nám dnes chyběla desetina nebo dvě. Dlouhé pasáže v pátek vypadaly povzbudivě - jak tomu bylo u většiny letošních závodů. Musíme se pokusit využít konkurenceschopného závodního tempa a získat nějaké body, pro nás je to velká výzva.
WILLIAMSGeorge Russell, 19. místoDnes jsme s nastavením odvedli slušnou práci z vozu dostali co šlo. Bylo to dobré kolo, dobře se přitom jelo a na konci jsem měl úsměv na tváři. Podpora od domácích fanoušků byla neuvěřitelná a vidět, jak tuto práci, kterou odvádím oceňují, je skutečně mimořádný pocit.
Robert Kubica, 20. místoPodmínky počasí zde hrají velkou roli, během mé první jízdy jsem se cítil lépe, jelikož v průběhu kvalifikace vítr zesílil. Zcela jasně bylo vidět rozdíl v podmínkách, protože v některých oblastech jsme na rychlosti získali, ale v jiných ztráceli. Celkově to nebyla špatná kvalifikace, avšak výsledek je bohužel stejný.
Dave Robson, hlavní závodní inženýrI přes pár kapek deště jsme měli přínosný třetí trénink a ve skutečnosti nám toto dalo příležitost dokončit naše první kolo ročníku 2019 na přechodných pneumatikách. Jakmile byla trať opět úplně suchá, zvládli jsme dokončit plánovaný program za použití kvalifikační pneumatiky. Podmínky na úplném začátku kvalifikace se zdály být ty nejlepší a jak George, tak i Robert byli schopni zajet obstojná kola. Oba zkusili zajet podruhé, ale jak to v této kvalifikaci bylo v případě většiny jezdců, ani jeden nenašel recept na zlepšení. S ohledem na zítřek ovlivní chladnější podmínky, které jsou aktuálně předpovídány chování pneumatik. Ve výsledku pravděpodobně uvidíme směs závodních strategií, jelikož přední levá bude kvůli tvrdým nárokům od rychlých pravotočivých zatáček jako jsou Copse a Stowe potenciálně omezující pneumatikou.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.