Svět vyspělých technologií, o nichž se obyčejnému smrtelníkovi kolikrát ani nezdá, stihnou občas události, nad kterými mimoděk zacukají koutky a vypadají spíš jako vtip. Ale i prestižní oblast má právo na podobné akce.
Co popudilo týmy, že si stěžovaly u vrcholného orgánu na Ferrari? Docela obyčejný pytlík se suchým ledem, kterým byla překryta kamera nad hlavou pilota, kterou měly vozy Ferrari jak v boxovém stání, garážích, ale i na startovním roštu. Tým své jednání ospravedlnil tým, že jde o pouhý krok k ochlazení kamery, ale vyskytly se i názory, že šlo o cílený čin, jímž se mělo zabránit pohledu na volant či nastavení vozu.
Svou nevoli adresovaly týmy závodnímu řediteli Charlie Whitingovi a po určitém vyjádření obav ze strany FOM, že by Ferrari tímto jednáním mohl něco skrývat, dostal tým před Grand Prix Itálie informaci, že nadále podobnou proceduru nesmí používat. Italská stáj v Monze na roštu tedy od sáčku s ledem upustila, ale nad vozy se rozprostřely deštníky.
"Požádali jsme Ferrari, aby pytlíky s ledem přestal používat. Hlavním důvodem byla nespokojenost FOM s tímto přístupem. Problémem je jeden z údajů teploty ECU, který hodlá FIA prostřednictvím FOM monitorovnat. Když »návlek« na kameře neumožnil pohled na palubní desku, vedlo to v minulosti k několika konspiračním teoriím. FIA ale zdůraznila, že má veškeré potřebné informace," uvedl tiskový mluvčí FIA.
Zástupce Automobilové federace nicméně dodal, že se FIA nadále bude vážně zabývat veškerými připomínkami, týkajících se interních teplot ECU a připustila, že teorie o snaze Ferrari zakrýt ne zcela korektní údaje, byla do jisté míry značná.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.