Svět vyspělých technologií, o nichž se obyčejnému smrtelníkovi kolikrát ani nezdá, stihnou občas události, nad kterými mimoděk zacukají koutky a vypadají spíš jako vtip. Ale i prestižní oblast má právo na podobné akce.
Co popudilo týmy, že si stěžovaly u vrcholného orgánu na Ferrari? Docela obyčejný pytlík se suchým ledem, kterým byla překryta kamera nad hlavou pilota, kterou měly vozy Ferrari jak v boxovém stání, garážích, ale i na startovním roštu. Tým své jednání ospravedlnil tým, že jde o pouhý krok k ochlazení kamery, ale vyskytly se i názory, že šlo o cílený čin, jímž se mělo zabránit pohledu na volant či nastavení vozu.
Svou nevoli adresovaly týmy závodnímu řediteli Charlie Whitingovi a po určitém vyjádření obav ze strany FOM, že by Ferrari tímto jednáním mohl něco skrývat, dostal tým před Grand Prix Itálie informaci, že nadále podobnou proceduru nesmí používat. Italská stáj v Monze na roštu tedy od sáčku s ledem upustila, ale nad vozy se rozprostřely deštníky.
"Požádali jsme Ferrari, aby pytlíky s ledem přestal používat. Hlavním důvodem byla nespokojenost FOM s tímto přístupem. Problémem je jeden z údajů teploty ECU, který hodlá FIA prostřednictvím FOM monitorovnat. Když »návlek« na kameře neumožnil pohled na palubní desku, vedlo to v minulosti k několika konspiračním teoriím. FIA ale zdůraznila, že má veškeré potřebné informace," uvedl tiskový mluvčí FIA.
Zástupce Automobilové federace nicméně dodal, že se FIA nadále bude vážně zabývat veškerými připomínkami, týkajících se interních teplot ECU a připustila, že teorie o snaze Ferrari zakrýt ne zcela korektní údaje, byla do jisté míry značná.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.