Šéf Haasu Günther Steiner popírá, že by Ferrari diktovalo, které piloty mají angažovat. Je možné, že se k ním přidá talent Mercedesu Esteban Ocon, jenž si musí najít sedačku pro příští sezónu?
Tomu místo u Renaultu vyfouknul Daniel Ricciardo, jenž se rozhodl opustit Red Bull. Force Indii koupil Lawrence Stroll se skupinou investorů a hodlá do ní přivést svého syna Lance jezdícího za Williams. Mercedes proto tvrdě pracuje na tom, aby Ocon nebyl příští rok bez místa.
V padoku se dokonce hovoří o možnosti, že k rošádě dojde někdy kolem GP Singapuru, kdy by se již mladý Stroll mohl ukázat u Force Indie a u Williamsu by ho zastoupil testovací pilot Robert Kubica. Situace se v zákulisí stále rychle mění. Toto Wolff jedná s McLarenem, kde by o svou pozici mohl předčasně přijít Stoffel Vandoorne, ale i s Haasem.
Je však americký tým spolupracující s Ferrari reálnou možností vzhledem k tomu, že Ocon patří konkurenční automobilce? "Můžeme ho vzít a můžeme se rozhodnout ho nevzít. Je to na našem úsudku. Nikdo nám neříká, co máme dělat," popírá vliv Ferrari na jejich příští jezdeckou dvojici.
Přiznává ale, že by si nerad pošramotil dobré vztahy s Maranellem: "Jde pro nás spíše o filozofickou věc. Ve Ferrari máme dobrého partnera. Ocona respektuji, je velmi dobrým jezdcem, ale proč bychom to dělali? Abychom se kvůli tomu snad dostali do kontroverzní situace?"
Přirozeným kandidátem na místo u nich je Charles Leclerc, který s nimi testoval a také odjel 4 páteční tréninky. "Existuje několik vážných kandidátů, kteří jsou stále bez místa. Moc jich už nezbývá, on je samozřejmě jedním z nich, ale nevím, co hodlá udělat," komentuje Steiner situaci kolem Leclerca.
"Nemám informaci o tom, jestli zůstane v Sauberu, o jeho smluvní situaci s nimi nebo s Ferrari. Myslím si, že odvádí skvělou práci. Zlepšil se. Minulý rok jsme měli obavy o jeho nováčkovský status, ale to už překonal. Chováme vůči němu velký respekt," říká šéf Haasu.
Jak hodnotí přestupový kolotoč s jezdci a veškerá ta jednání, která v zákulisí probíhají? "Nejsme součástí toho šílenství. Jsme v dobré pozici. Rád bych oznámil, koho budeme mít, zbývá jen zjistit pár věcí, pak to uděláme. Stále o tom jednáme, ale momentálně nemusíme spěchat. Zkrátka pozorujeme, jak to všechno vychází. Velmi si věříme, pokud jde o naše postavení s jezdci. Nemáme důvod ke spěchu. Oslovila nás spousta pilotů, všechny je respektuji. Ale postupně to na trhu s piloty zapadá do sebe," dodává Steiner.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.