Šéf Haasu Günther Steiner popírá, že by Ferrari diktovalo, které piloty mají angažovat. Je možné, že se k ním přidá talent Mercedesu Esteban Ocon, jenž si musí najít sedačku pro příští sezónu?
Tomu místo u Renaultu vyfouknul Daniel Ricciardo, jenž se rozhodl opustit Red Bull. Force Indii koupil Lawrence Stroll se skupinou investorů a hodlá do ní přivést svého syna Lance jezdícího za Williams. Mercedes proto tvrdě pracuje na tom, aby Ocon nebyl příští rok bez místa.
V padoku se dokonce hovoří o možnosti, že k rošádě dojde někdy kolem GP Singapuru, kdy by se již mladý Stroll mohl ukázat u Force Indie a u Williamsu by ho zastoupil testovací pilot Robert Kubica. Situace se v zákulisí stále rychle mění. Toto Wolff jedná s McLarenem, kde by o svou pozici mohl předčasně přijít Stoffel Vandoorne, ale i s Haasem.
Je však americký tým spolupracující s Ferrari reálnou možností vzhledem k tomu, že Ocon patří konkurenční automobilce? "Můžeme ho vzít a můžeme se rozhodnout ho nevzít. Je to na našem úsudku. Nikdo nám neříká, co máme dělat," popírá vliv Ferrari na jejich příští jezdeckou dvojici.
Přiznává ale, že by si nerad pošramotil dobré vztahy s Maranellem: "Jde pro nás spíše o filozofickou věc. Ve Ferrari máme dobrého partnera. Ocona respektuji, je velmi dobrým jezdcem, ale proč bychom to dělali? Abychom se kvůli tomu snad dostali do kontroverzní situace?"
Přirozeným kandidátem na místo u nich je Charles Leclerc, který s nimi testoval a také odjel 4 páteční tréninky. "Existuje několik vážných kandidátů, kteří jsou stále bez místa. Moc jich už nezbývá, on je samozřejmě jedním z nich, ale nevím, co hodlá udělat," komentuje Steiner situaci kolem Leclerca.
"Nemám informaci o tom, jestli zůstane v Sauberu, o jeho smluvní situaci s nimi nebo s Ferrari. Myslím si, že odvádí skvělou práci. Zlepšil se. Minulý rok jsme měli obavy o jeho nováčkovský status, ale to už překonal. Chováme vůči němu velký respekt," říká šéf Haasu.
Jak hodnotí přestupový kolotoč s jezdci a veškerá ta jednání, která v zákulisí probíhají? "Nejsme součástí toho šílenství. Jsme v dobré pozici. Rád bych oznámil, koho budeme mít, zbývá jen zjistit pár věcí, pak to uděláme. Stále o tom jednáme, ale momentálně nemusíme spěchat. Zkrátka pozorujeme, jak to všechno vychází. Velmi si věříme, pokud jde o naše postavení s jezdci. Nemáme důvod ke spěchu. Oslovila nás spousta pilotů, všechny je respektuji. Ale postupně to na trhu s piloty zapadá do sebe," dodává Steiner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.