Montoya získal své první vítězství pro Woking. Raikkonenova stíhací jízda k předjetí Alonsa nestačila.
Ze startovního roštu ale museli mechanici odtlačit BAR Japonce Sata. Protože vůz na startovní rovině překážel, byl povolán safety car, aby startovní pole zpomalil. Po restartu začal útočit Kimi Raikkonen na obhájce titulu a Montoya se s Alonsem začali mírně vzdalovat Buttonovi. Větší mezera se ale vytvořila až mezi Fisichellou a Trullim. O 11. pozici spolu tvrdě bojovali Webber a Klien. Rakušan však chyboval, což potrestal předjetím další pilot Williamsu, Nick Heidfeld. Závěro pole uzavíral Monteiro, Albers, Friesacher a s kolem ztráty Sato.
Podle aktuálních časů jezdil po deseti kolech Alonso a Montoya stejné časy a naopak byl rychlejší třetí Button. JPM jakoby mírně brzdil a pomáhal Kimimu. Zastávky v boxech otevřel v 11. kole Klien a ze závodu odstoupil Karthikeyan s domácím Jordanem. Barrichello také zamířil pro palivo brzy, jako jediný zvolil strategii tří pitstopů. Většina pilotů tankovala až po třetině závodu, tedy kolem 20. kola. Problémy měli mechanici u Sauberu, díky čemuž klesl Villeneuve až za Coultharda. Kanaďan však situaci ihned na dráze napravil.
Ve 22. kole převzal Alonso vedení díky Montoyově zastávce v boxech. O kolo později však tankoval i on a po výjezdu z boxové komunikace ho ve stoupání Kolumbijec předjel. Poté co měli všichni dotankováno, bylo pořadí následující: Montoya, Alonso (+3), Fisichella (+6), Button (+13), Barrichello, Raikkonen (+26), M. Schumacher, Trulli a R. Schumacher. První zastávka v boxech se nevydařila Buttonovi, jenž klesl za Fisichellu a Villeneuvovi, který ztratil desátou pozici a propadl se až na místo třinácté.
Na pořadí bodující osmičky se v závěru britského závodu již nic nezměnilo. Montoya konečně prolomil své nekonečné čekání na vítězství v barvách McLarenu a Alonso znovu zvýšil svůj bodový náskok před Raikkonenem. Fin může být sice morálním vítězem, rozhodující jsou ale body, ty mu tentokrát opět krátil Mercedes. Fisichella pokračuje v problémech a Button zase ve sbírání cenných bodů. Ferrari přes nižší teplotu v Silverstone nemělo šanci a nestačilo ani na BAR Honda. Ralf Schumacher konečně zastínil svého týmového kolegu Trulliho, nicméně Toyotě jako by došel po skvělém úvodu sezony dech.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.