Kevin Magnussen se zastává svého týmu, který se jako jediný nezúčastní sezónních testů následujících po Velké ceně Maďarska. Šéf týmu Günther Steiner jejich vývojového jezdce Santina Ferrucciho po skandálu ve Formuli 2 neřeší.
Americký tým již dříve avizoval, že na Hungaroringu společně s ostatními příští úterý a středu testovat nebude. Místo toho se zaměří na vývoj vozu pro sezónu 2019, kdy se změní pravidla pro aerodynamiku.
"Máme tolik dat z pěti předchozích závodů plus z testu v Silverstone, tak proč bychom měli utrácet peníze za nicnedělání," obrátil se s řečnickou otázkou na novináře šéf týmu Günther Steiner.
Jeho jezdec Kevin Magnussen k tomu říká: "Je to logické. Nemáme velké věci na testování, je to drahé a po posledním závodě nám zbylo jen několik náhradních dílů. Pro všechny ty kluky to byl těžký měsíc. Zaslouží si přestávku." Personál F1 dostal před letní přestávkou pořádně zabrat - vždyť se během 6 víkendu jelo 5 závodů!
F1 týmy musí 2 ze 4 dnů sezónních testů dát příležitost nováčkům. Jenže vývojový jezdec Haasu Santino Ferrucci byl po jeho eskapádě ve Formuli 2 (záměrně narazil do svého týmového kolegy, z boxů řídil svůj monopost a přitom si hrál s mobilem) vyhozen. Co s tím teď hodlají udělat? "To nepatří k mým prvořadým prioritám," odmítá rozebírat Steiner.
A Haas zkrátka nechce jen prodat kokpit pro testování v Maďarsku tomu, kdo nabídne nejvíce: "Na testování přijíždí s penězi tolik lidí, ale my nakonec nejsme půjčovnou automobilů," argumentuje šéf týmu.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.