Šéf Haasu Günther Steiner po závodním víkendu v Silverstone přiznává rozčarování z výkonu Romaina Grosjeana, jenž měl být tahounem amerického týmu.
Francouz letos poprvé dosáhl na body až před 2 týdny v Rakousku, kde dojel na výborným čtvrtém místě, v Silverstone však spíše navázal na předchozí nezdary.
Nejprve v tréninku roztřískal svůj vůz v zatáčce Abbey takovým způsobem, že tým musel sáhnout po novém šasi, v závodě poté narazil do vedle něj jedoucího Carlose Sainze, když korigoval nedotáčivost. Hned po startu navíc kolidoval se svým týmovým kolegou Kevinem Magnussenem.
Not the ideal start to the race for Haas at Silverstone 😩#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/r6Fbx48Hti
— Formula 1 (@F1) July 9, 2018"Tohle bych už nenazýval smůlou. Začíná to být frustrující. Všichni jsme mu věřili, že se zvedáme, ale teď opět klesáme dolů a potřebujeme se z toho dostat vzhůru," popisuje Steiner na účet svého pilota.
"Všichni se z toho dostaneme, vždy jde o tvrdou práci, tu bychom ale měli přetavovat v body místo toho, abychom se opět zvedali. Měli bychom nahoře a dosahovat skvělých výsledků, ale momentálně naši energii používáme zkrátka jen na to, abychom se odrazili od země. Stále něco doháníme místo toho, abychom se posouvali kupředu," lituje šéf Haasu.
Grosjeana hodlá nadále podporovat, brzdy ale může nastat bod zlomu, kdy mu dojde trpělivost: "Musím ho podporovat, protože potřebujeme jako tým uspět. Nevím, kde je hranice trpělivosti. Ještě jsem ji nedosáhl. Ale v určité fázi, jak jsem řekl dříve, musíme přestat ztrácet body. A to je ten vrchol."
"Nemůžeme takto pokračovat. Jsme v polovině sezóny a musíme přestat ztrácet body kvůli svým vlastním chybám. Tohle je ve skutečnosti nepřijatelné," varuje Steiner Grosjeana, jenž od loňské GP Japonska bodoval pouze v Rakousku, kde ukončil svůj půst trvající 12 závodů. Jeho týmový kolega Magnussen letos skóroval v šesti podnicích a na svém kontě má více než trojnásobek bodů (39 vs. 12).
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.