Šéf Haasu Günther Steiner by si přál, aby měl jeho tým v nadcházejících závodech více štěstí než doposud. Ani jeho soupeři podle něj nemůžou uvěřit, jak velkou smůlu v letošní sezóně mají.
Byť americká stáj měla v některých podnicích čtvrté nejrychlejší auto, tak ji v šampionátu po sedmi závodech patří až osmá příčka - horší je pouze Sauber a Williams.
O body se připravovala sérií chyb jako při zastávkách v Austrálii, zbytečnými haváriemi svých jezdců či za bizarních okolností jako v Kanadě, kde Romain Grosjean nejprve trefil v tréninku sviště a zničil nové přední křídlo, a pak mu při výjezdu do kvalifikace selhal motor. Francouz je společně s nováčkem Sergejem Sirotkinem jediným pilotem, jenž dosud nebodoval.
Chtělo by to trochu více štěstí, ale Steiner si uvědomuje, že na to spoléhat nelze: "Nikdy se nezastavíte, neřeknete: 'Potřebujeme pauzu' a nečekáte, až budete mít štěstí. Vždy se snažíme o to nejlepší, podáváme co nejlepší výkon."
"Ukázali jsme to v Kanadě, kde se Kevin v pátek trápil, ale stále se dokázal kvalifikovat na 11. místě. A to, co se nakonec přihodilo Romainovi, na to nemáme vliv. Nechceme tímto hledat výmluvy. Jde o jednu z okolností. Když v 3. tréninku zažijete takový problém, co s tím naděláte. Sami k sobě jsme velmi upřímní," pokračuje šéf Haasu.
Zaslouží si tedy Haas kvůli nevydařenému vstupu do sezóny více štěstí? "Neřekl bych, že si ho zasloužíme, protože to by trochu zavánělo troufalostí. Ale přáli bychom si ho, protože ostatní týmy za mnou přicházejí a říkají: 'Co jste komu udělali, že se vám tohle všechno děje?'
Pro mě je nejdivnější svišť, který si naběhl na naše auto. Po dráze se prohání 20 aut, žije tam svišť a my ho trefíme. A rovnou nosem, nikoliv křídlem. Kdybyste se o to pokoušeli, tak se vám to nepodaří ani za 1000 let. Je to jedna z těch divných věcí. Nezasloužíme si to, musíme ale tvrdě pracovat a ono se to otočí. Doufáte, že se k vám štěstí obrátí," říká Steiner.
I když v posledních dvou velkých cenách americký tým neskóroval, tak obavy o výkonnost svého vozu VF-18 nemá: "Přes ta zklamání vám pomáhá dostat se to, že jsme v Barceloně před čtyřmi týdny byli s náskokem nejlepším týmem ze zbytku [za Mercedesem, Ferrari a Red Bullem]. O to jsme nepřišli. Bylo to dáno okolnostmi? Vždy se to snažíte analyzovat a v příštím podniku se zlepšit," dodává šéf Haasu.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.