Francouzský závod přinesl radost domácímu týmu, smutek McLarenu a další cenné body Toyotě.
Michael Schumacher - Ferrari, 3. Myslím si, že třetí místo bylo tím nejlepším, co jsem mohl dnes získat. Ztratil jsem hodně času při 18 kolech za Trullim, čímž se přede mne dostal Montoya. Kdybych neztratil tolik času úvodem závodu, strategie by mne mohla dostat před Kimiho. Dnešní závod byl o odlišných strategiích různých jezdců, ale rychlosti Alonsa jsme dnes nestačili. Jenson Button - BAR Honda, 4. Je skvělé získat nějaké body po tak obtížné první polovině sezony. Je to velký výsledek pro tým a nyní už to může být jen lepší. Je to také podpora pro naši přípravu do Silverstone. Měli jsme dobrou strategii. Nezískali jsme sice moc bodů, ale byli jsme blízko pódií, což je velmi motivující.
Jarno Trulli - Toyota, 5. Po včerejším úspěchu to dnes bylo o hodně tvrdší. Start se mi podařil a pak jsem se snažil držet soupeře za mnou, ale vůz nebyl stabilní a já ztrácel grip. Snažil jsem se držet pozice, ale základním problémem bylo to, že soupeři byli rychlejší než my. Po první zastávce v boxech se problémy ještě zhoršily, ale napravili jsme to při druhém pitstopu. Čtyři body jsou dobrým výsledkem a můžeme být spokojeni. Giancarlo Fisichella - Renault, 6. Myslím si, že to pro mne nebyl špatný závod, i přes konečné umístění. Měl jsem problémy s tankovacím zařízením při prvních pitstopech, což mne stálo hodně pozic, pak se mi poškodila část podvozku, což mne zase připravilo ve zbývající části o grip a při poslední zastávce mi zhasl motor. S tím vším je šesté místo dobrým výsledkem. Samozřejmě jsem smutný, mohlo to být na pódium, ale důležité je to, že jsme získali více bodů než jiné týmy a zlepšili dále postavení v šampionátu.
Ralf Schumacher - Toyota, 7. Vzhledem ke startovní pozici je to dobrý výsledek. Celý víkend jsme zvládli bez jakýchkoliv problémů, včetně spolehlivosti, a jsem spokojený se svými dvěma body. Tým mi změnil strategii ze tří na dvě zastávky v boxech a dokázal jsem se dostat před Jacquese. Pozitivní je to, že máme oba vozy v cíli na bodech. Jacques Villeneuve - Sauber, 8. Dnes to nebylo vůbec špatné. Vůz byl od startu do cíle velmi dobrý a mohl jsme tlačit celý závod. Bylo moc příjemné dnes bodovat, a co mne nejvíce překvapilo je to, že jsme byli konkurenceschopnější než jsem čekal, to je povzbudivé.
Rubens Barrichello - Ferrari, 9. To byl hrozný závod. Po čtyřech nebo pěti kolech jsem začal mít problémy s brzdami, díky čemuž bylo vůz těžké řídit. Vždy jsem se ocitl navíc za vozy, které byly pomalejší než já, ale díky zhoršujícím se brzdám jsem klesal dozadu a nebyl jsem schopen získat ani bod. Takuma Sato - BAR Honda, 11. Start nebyl dokonalý, neboť mne předjel Rubens, ale úvod závodu byl vzrušující, když jsem bojoval s Rubensem a Trullim. Při stíhání Trulliho jsem trpěl nedostatkem gripu a bojoval s trakcí, což se během závodu ještě zhoršovalo. Je škoda, že já jsem nebyl schopen získat body, ale pět bodů je pro tým velkým výsledkem.
Juan Pablo Montoya - McLaren, odstoupil Závod jsem si užíval a vůz byl skvělý, proto mne ještě více mrzí, že jsem musel odstoupit. Nejprve jsem přišel o posilovač řízení a pak o řazení na volantu v důsledku selhání hydraulického systému. Byli jsme na správné strategii, měl jsem jiné gumy než Kimi a déle trvalo, než se zahřály, ale měly poskytovat výhodu v závěru závodu. Jakmile jsem měl volný prostor, jel jsem hodně rychle. Škoda, že musím zase v Silverstone začínat kvalifikaci tak vpředu, ale už si na to zvykám. Felipe Massa - Sauber, odstoupil Předně, vše bylo fajn a vůz byl skvělý do chvíle, kdy jsem začal mít potíže s hydraulikou. Nejprve ztěžklo řízení a následně i řazení. Po pár kolech jsem zajel do boxů. Snažili jsme se o opravu a já znovu vyjel, ale nepomohlo to a musel jsem odstoupit. Největší škoda je toho, že jsem byl rychlejší než někteří jezdci z Top5 a pneumatiky Michelin byly kolo od kola lepší. Jsem si jistý, že jsem dnes mohl získat dobrý výsledek. Body by byly snadné.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.