Šéf Haasu Günther Steiner vysvětluje palčivé otázky, proč v úvodu Velké ceny Číny musel naštvaný Romain Grosjean pustit svého týmového kolegu před sebe a proč nevyužili výjezdu safety caru k nasazení nových pneumatik.
Zatímco piloti Red Bullu, Renaultu, Force Indie i Toro Rosso po nasazení safety caru ihned zajeli do boxů, tak Haas zpomalovací fáze nevyužil a s oběma vozy zůstal kroužit na dráze.
Grosjeana výměna pneumatik navíc stejně neminula - u mechaniků se objevil 10 kol před cílem, kvůli tomu se pak propadl až na 17. místo. A to ještě v polovině velké ceny vypadalo, že se svým týmovým kolegou dojede na bodech.
"Neměli jsme žádné pneumatiky, na kterých bychom to odjeli až do konce, to byl náš problém," vysvětluje Steiner, proč nevyužili zpomalovací vozidlo vyslaná na dráhu v 31. kole. "Měli jsme strategii a safety car zkrátka vyjel ve špatnou dobu."
V úvodu Velké ceny Číny jsme si také mohli všimnout jako Grosjean ke své nelibosti musel před sebe pustit Magnussena na pomalejších pneumatikách. A zdálo se, že svého francouzského kolegu spíše brzdí, než aby mu ujížděl.
"Před závodem jsme si sedli a řekli si, že tady potřebujeme hrát strategicky a že v určitý okamžik musíme dostat [dopředu] toho, kdo bude rychlejší, protože startovat z 11. místa na měkkých pneumatikách bylo očividně rychlejší než začínat z desátého na [ultra-]měkkých. V tu chvíli jsme byli hodně rychlí, tak jsme jej nechali jet," popisuje šéf týmu.
"Jenže ono to je těžké, když jezdíte za jiným vozem - potřebujete několik kol, abyste pneumatiky znovu zahřáli a abyste mohli ujíždět. Trvalo mu to tři nebo čtyři kola, než se začal Romainovi vzdalovat, protože to [teplota] tak rychle poklesne. Jakmile ji dosáhl, tak začal ujíždět a zaslouženě předjel Sainze. Byla to pro nás celkem dobrá situace," hodnotí Steiner.
Další vývoj závodu ale Haasu nepřál, proto z Číny odjel pouze s jedním bodem díky 10. místu svého dánského jezdce. V šampionátu zůstává na sedmé pozici za McLarenem, Renaultem a Toro Rosso, které má jen o bod více.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.