Týmy dnes kvůli sněžení v Barceloně vysedávají v garážích a mrhají tak cenným časem i penězi. Opět se začalo hovořit o tom, zda by nebylo lepší přesunout předsezónní testy na Střední východ. Ne všichni s tím ale souhlasí.
Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier uvedl, že to podle něj bude zkrátka nutnost: "V Bahrajnu máte dobré počasí v podstatě zaručeno. Před několika měsíci to bylo navrženo, ale z ekonomických důvodů to některé týmy zamítly. Podle mě však návrat do Bahrajnu musíme seriózně zvážit. Je to po cestě do Austrálie, takže z pohledu logistiky bychom všichni společně mohli využít určitého mechanismu, abychom ušetřili náklady na přepravu."
Podle šéfa Haasu Günthera Steinera by to s tou logistikou ale tak růžové nebylo: "Náklady jsou jednou stránkou, jde ale také o logistiku. Kdyby se v našem prvním roce mělo testovat v Bahrajnu nebo v Abú Zabí, tak bychom to nezvládli - nejde to, když jste noví a musíte někam letět."
"Chlapi, vy nemáte ponětí o tom, kolik věcí sem každý den pro auto dorazí. Je to brutální. Z Anglie nebo z Itálie naloží díly do dodávky a po 8 hodinách jsou tady. Máme lidi, kteří jezdí každý den tam a zpátky," vysvětluje Steiner.
"Pokud by to bylo v Bahrajnu, tak se na to musíte připravit. Platí to pro všechny. Další věcí je to, že by některé týmy nasadili každou noc do akce tryskáč a létaly by sem a tam," poukazuje šéf Haasu na odlišné zdroje špičkových stájí.
Podle technického ředitele Force Indie Andyho Greena je jasné, že by museli všichni svá auta dokončit dříve, pokud by se mělo začít testovat na Středním východě: "Celé načasování výroby auta by se muselo změnit, pokud bychom jeli do Bahrajnu.
Pro nás by šlo o velkou věc, pokusit se posunout o týden výrobu auta, obzvlášť když jste byli nuceni integrovat Halo do konstrukce vozu, pokud pominu nutnost vyrazit s nákladem do Bahrajnu o týden dříve," poznamenává Green.
Týmy se nyní nedokážou dohodnout na přeložení termínu: "Několik z nás se o něco pokoušelo, ale vždy se odněkud ozve ne. Dokážete si představit, že by se dva z nás na něčem shodli, nemluvě o desíti? Musí jít o jednomyslný souhlas, bylo by zapotřebí změnit sportovní pravidla, nemůžeme si jen tak říct, že něco změníme. Myslím, že by to měla udělat FIA, ale my o to musíme požádat. Jenže pokud se nedokážeme dohodnout my [týmy], pak to nemá cenu do toho zatahovat FIA," dodává Steiner.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.