Týmy dnes kvůli sněžení v Barceloně vysedávají v garážích a mrhají tak cenným časem i penězi. Opět se začalo hovořit o tom, zda by nebylo lepší přesunout předsezónní testy na Střední východ. Ne všichni s tím ale souhlasí.
Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier uvedl, že to podle něj bude zkrátka nutnost: "V Bahrajnu máte dobré počasí v podstatě zaručeno. Před několika měsíci to bylo navrženo, ale z ekonomických důvodů to některé týmy zamítly. Podle mě však návrat do Bahrajnu musíme seriózně zvážit. Je to po cestě do Austrálie, takže z pohledu logistiky bychom všichni společně mohli využít určitého mechanismu, abychom ušetřili náklady na přepravu."
Podle šéfa Haasu Günthera Steinera by to s tou logistikou ale tak růžové nebylo: "Náklady jsou jednou stránkou, jde ale také o logistiku. Kdyby se v našem prvním roce mělo testovat v Bahrajnu nebo v Abú Zabí, tak bychom to nezvládli - nejde to, když jste noví a musíte někam letět."
"Chlapi, vy nemáte ponětí o tom, kolik věcí sem každý den pro auto dorazí. Je to brutální. Z Anglie nebo z Itálie naloží díly do dodávky a po 8 hodinách jsou tady. Máme lidi, kteří jezdí každý den tam a zpátky," vysvětluje Steiner.
"Pokud by to bylo v Bahrajnu, tak se na to musíte připravit. Platí to pro všechny. Další věcí je to, že by některé týmy nasadili každou noc do akce tryskáč a létaly by sem a tam," poukazuje šéf Haasu na odlišné zdroje špičkových stájí.
Podle technického ředitele Force Indie Andyho Greena je jasné, že by museli všichni svá auta dokončit dříve, pokud by se mělo začít testovat na Středním východě: "Celé načasování výroby auta by se muselo změnit, pokud bychom jeli do Bahrajnu.
Pro nás by šlo o velkou věc, pokusit se posunout o týden výrobu auta, obzvlášť když jste byli nuceni integrovat Halo do konstrukce vozu, pokud pominu nutnost vyrazit s nákladem do Bahrajnu o týden dříve," poznamenává Green.
Týmy se nyní nedokážou dohodnout na přeložení termínu: "Několik z nás se o něco pokoušelo, ale vždy se odněkud ozve ne. Dokážete si představit, že by se dva z nás na něčem shodli, nemluvě o desíti? Musí jít o jednomyslný souhlas, bylo by zapotřebí změnit sportovní pravidla, nemůžeme si jen tak říct, že něco změníme. Myslím, že by to měla udělat FIA, ale my o to musíme požádat. Jenže pokud se nedokážeme dohodnout my [týmy], pak to nemá cenu do toho zatahovat FIA," dodává Steiner.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.