Nico Rosberg se vyjádřil k tomu, kdo se stane letošním mistrem světa Formule 1. Jeho odpověď po zkušenostech z Mercedesu před odchodem do závodního důchodu zřejmě jen tak někoho nepřekvapí.
Stříbrné šípy si podle něj dojedou pro pátý konstruktérský titul a mezi jezdci bude také slavit jejich titul. "Má předpověď odpovídá tomu, co se stalo minulý rok. Vyhraje tedy Lewis Hamilton, tentokrát o jeden bod před Sebastianem Vettelem."
Ferrari se podle posledních zpráv v přípravách jejich vozu a pohonné jednotky daří, na dynamometru navzdory omezení počtu motorů na 3 kusy na sezónu plní spolehlivostní cíle. V průběhu sezóny se potom chystá nasadit výkonnostní vylepšení v podobě nové hlavy válců.
Podle bývalého jezdce Tima Glocka se dočkáme vyrovnanějších závodů: "Myslím si, že Ferrari mělo loni velmi dobrý základ a že na něm můžou stavět. Ale tlak toho může hodně změnit, i kdybychom pozorovali velmi vzrušující bitvu až do konce."
I když Ferrari možná budou Mercedesu blíže, tak na celkový triumf to podle Rosberga stačit nebude. A jak odhaduje pořadí na třetím místě a dále? "Pak skončí Lewisův týmový kolega Valtteri Bottas a dvojice Red Bullu Max Verstappen a Daniel Ricciardo," zní pro RTL předpověď šampiona z roku 2016.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.