Americký tým je otevřený případnému přejmenování na Maserati Haas, podobně jako to učinilo Ferrari po dohodě se Sauberem se značkou Alfa Romeo.
Výkonný ředitel automobilky FCA a prezident Ferrari Sergio Marchionne se dlouhou dobu netajil tím, že by do Formule 1 rád vrátil automobilku Alfa Romeo z jejich impéria, což se mu povedlo alespoň prostřednictvím sponzorské smlouvy se Sauberem,
V padoku se spekuluje o podobném kroku v případě Maserati a Haasu, jemuž Scuderia také dodává své pohonné jednotky. I když to v Maranellu popírají, tak vedení amerického týmu zároveň tvrdí, že by se tomu nebránilo.
"Proč ne? My jsme jednáním otevření. Pokud má někdo nápady, pak ano, určitě nás to zajímá. Ale je to naší prioritou? Asi ne," komentuje pro Autosport šéf Haasu Günther Steiner.
Tým středu pole financuje hlavně jeho zakladatel Gene Haas ze svého podnikání. To podle Steinera není ideální, rádi by proto uvítali nějakého externího sponzora.
"Myslím, že to je prioritou, jelikož to je zkrátka náročné sehnat sponzory. Vidíte to u ostatních týmů - i ty velké se s tím trápí. A pro nás, malý tým, to je ještě těžší. A pak si musíme dát pozor, abychom se neprodali příliš levně, protože z toho se už nikdy nedostanete. Pokud se prodáte levně, tak už za to nikdy nedostanete hodnotu," vysvětluje Steiner.
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.
Ferrari si z Kanady odvezlo další zklamání, když v porovnání s Mercedesem opět zaostalo a přibyly chyby ve strategii i přípravě. Kritiku nešetřil ani Nico Rosberg.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.