Šéf Haasu nebyl zrovna nadšen z Giovinazziho angažmá při prvních trénincích. Haas dokonce odmítl juniora Ferrari do role jednoho ze dvou hlavních pilotů.
V Sauberu nakonec v příštím roce bude jezdit Leclerc s Ericssonem, Giovinazzi se tak bude muset spokojit s další sezónou v roli rezervního pilota. Letos Ital odjel dvě velké ceny namísto Wehrleina a objevil se v řadě prvních tréninků v barvách Haasu. Ti z něj ale nadšení zrovna nebyli.
"Nemyslím si, že to nějak pomohlo našim pilotům. Nemohu vám přesně říci, jaký negativní dopad to mělo, ale rozhodně to nepřineslo žádná pozitiva. Uvidíme, jak to bude vypadat příští rok, zatím jsme to neřešili," řekl šéf americké stáje.
Giovinazzi by měl v příštím roce odjet 6 tréninků za Sauber. U Haasu Itala odmítli. "Zeptali se nás. Když se nezeptáte, tak nemůžete získat to, co chcete. Zatlačili na nás, my jim řekli, že piloty máme, bylo to docela přímočaré," okomentoval situaci Steiner.
K ne úplně dobré situaci italského pilota se vyjádřil i prezident Ferrari Sergio Marchionne: "Chápeme, že má touhu závodit, bohužel v současné chvíli nejsou žádná volná místa."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.