Konec Ferrari po několika stech metrech Grand Prix Singapuru byl v mnoha tiskových zprávách hodnocen jako zásadní, ne-li rozhodující ztráta Ferrari v šampionátu. Tým se sídlem v Maranellu se podobným názorům brání, ostatně nic jiného mu ani nezbývá.
Čekalo se, že v Singapuru, kde měla trať vyhovovat Ferrari a naopak Mercedes měl ztratit, sníží Maranellští náskok Stříbrných šípů. Opak byl ale pravdou a kolize před zatáčkou 1 zpřeházela veškeré prognózy. Místo vyrovnání náskoku má Hamilton od Vettela odstup 28 bodů, v Poháru konstruktérů už se Mercedes vzdálil Ferrari o 102 bodů.
Navíc následující závody v Malajsii a Japonsku by měly nahrávat právě Mercedesu - v Japonsku vyhráli piloti Mercedesu všechny tři poslední závody, v Malajsii už to tak jednoznačné nebylo. Kimi Räikkönen však neztrácí optimismus a o dalších šancích Maranellských má jasno.
"Vy (myšleno novináři) předpokládáte, že je situace pro nás těžká, ale my ne. Jdeme dál, čeká nás další závod, další závodní víkend, jdeme do něj bojovně naladěni a uděláme to nejlepší, co dokážeme," zvedl bojový prapor Iceman. K němu se přidává i Sebastian Vettel: "Je škoda, že jsme v Singapuru nedokázali zúročit svou rychlost, ale před sebou další závody a jsem si jist, že se nám dostane ještě několik příležitostí."
"Bylo to pro nás velké zklamání a rozhodně to v Singapuru nebyl výsledek, který bychom si přáli. Ale to neznamená, že prohraná bitva je i prohraná válka, jen se všechno o něco víc zkomplikovalo. Dokázali jsme, že máme dva skvělé piloty a výborné auto. Můžete si být jisti, že budeme bojovat až do poslední Grand Prix této sezóny," burcuje rovněž šéf týmu Maurizio Arrivabene.
Lewis Hamilton vzhlíží k následujícím závodům s pochopitelným optimismem, ale i on je opatrnější a připouští, že v Brazílii a Mexiku by mohlo Ferrari mít mírně navrch. Ovšem jak už byl řečeno, může ho prozatím hřát osmadvacetibodový polštářek.
"Čeká nás Malajsie, kde bychom měli být lepší, pak Japonsko, tam je velký přítlak, i to by měla být výhoda pro nás. Na tomto okruhu jsou velmi silné Red Bully, ale domnívám se, že bychom to měli zvládnout... určitě to pro nás bude nejsilnější okruh. Austin bude také v pořádku, naopak Brazílie, tam asi budou kluci na Red Bullech i Ferrari hodně, hodně silní. Upřímně řečeno, mám za to, že v příštích závodech to bude hodně těsné. Je těžké předpovídat, ale předpokládám, že bychom měli mít navrch než dorazíme do Mexika. Tam je sice maximální přítlak, ale jde také o okruh ve velké nadmořské výšce, není tam tak velký odpor vzduchu, takže naše vozy by tam nemusely mít tak velký náskok, spíš to bude hodně hraniční, ale to všechno uvidíme," uzavírá Hamilton.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.