Pro mnohé bylo překvapením náhlé odstoupení brazilského pilota těsně před kvalifikací v Grand Prix Maďarska, proto se vyrojily dohady, že by mohlo jít o vleklejší potíže, které nedovolí Massovi pokračovat v sezóně.
Jak se ukázalo, "zaručené zprávy" nemají dlouhého života. Šestatřicetiletý Brazilec se v trénincích Grand Prix Maďarska necítil nejlépe, jeho jízdní projev byl citelně poznamenán problémy v podobě slabosti a lehkých závratí, takže po dvojím vyšetření v lékařském centru na trati a poté v nemocnici před kvalifikací odstoupil. Místo něj do kokpitu usedl rezervní pilot Paul di Resta. Massa vynechal i následující testovací program a odletěl domů, aby se dostatečně zotavil.
Massa se ale v žádném případě necítí odepsaný, dle vlastních slov jenom nechtěl šířeji komentovat různé dohady. Zdůraznil, že závod vynechal pouze kvůli náročnému okruhu, ale dle vlastních slov se přes léto věnoval nejen odpočinku, ale i důkladné fyzické přípravě, takže mohl týmu sdělit, že je v plné síle připraven opět usednout do kokpitu pro belgickou Grand Prix. Některé názory, že ho zmáhá zdlouhavé a nepříjemné vyšetřování problémů uvnitř ucha, rozhodně vyvrátil s tím, že lékaři nenašli žádný důvod, proč by neměl být v pořádku.
Aby mohl Brazilec ve Spa-Francorchamps startovat, musel absolvovat povinnou lékařskou prohlídku jako standardní proceduru poté, co vynechal předchozí závod. Proběhla dnešního dne krátce po poledni v paddocku belgické Grand Prix. Tým však každopádně myslí na zadní kolečka, pokud by byl Massa opět stižen problémy jako v Maďarsku v pátečním tréninku, bude pro tento případ znovu připraven Paul di Resta.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.