Vybrané směsi pro Grand Prix Španělska se jevily jako poněkud nevhodné. Tedy nic proti měkké a středně tvrdé specifikaci, ale od samého počátku bylo jasné, že tvrdá směs se vůbec k použití nedostane. Z toho důvodu Pirelli hodlá posoudit, zda nezmění svůj přístup.
Že tvrdá směs bude nejspíš k ničemu, dali piloti najevo Mario Isolovi, závodnímu manažerovi Pirelli, už v pátek. Což se nakonec potvrdilo, v závodě nikdo tuto specifikaci nepoužil. Pirelli proto iniciovalo ještě dnešního dne schůzku v Miláně, aby přehodnotilo svůj výběr pro Grand Prix Velké Británie, která se pojede 16. července.
Právě pro tento závod byla zvolena stejná kombinace jako ve Španělsku, piloti proto vznesli na Isolu dotaz, jestli po zkušenostech ze Circuit de Catalunya hodlá tuto konfiguraci dodržet. Jde o to, že už tento čtvrtek, tedy 18. května, mají týmy zvolit sloučeniny pro britský závod, nyní se ale bude čekat, jestli italský dodavatel pneumatik nezmění po dnešním setkání základní volbu pro Silverstone.
"Předpisy říkají, že vybereme tři směsi. Momentálně to jsou tvrdá/středně tvrdá/měkká. Probíhají diskuze o tom, zda volbu nezměnit na konfiguraci středně tvrdá/měkká/superměkká," vysvětlil serveru motorsport.com Mario Isola a zároveň připustil, že Pirelli k takovému kroku přiměl průběh závodu ve Španělsku.
"Na základě toho, co jsme na Circuit de Catalunya viděli, možná uděláme změnu v podobě kroku k měkčím směsím, které bychom použili na Silverstone, tedy pneumatiky od středně tvrdých po superměkké. V Británii bude svobodná volba, takže bude na týmech, aby si řádně vybraly a uvidíme. Pokud bychom se rozhodli pro měkčí variantu, budeme mít více zastávek v boxech," dodal Isola.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.