Na okruhu Circuit de Catalunya se toho dělo poměrně dost, i když to bylo dost často za hranicí tratě a výsledkem byly škody na materiálu. Komisaři byli většinou shovívaví a přímo v průběhu závodu deklarovali, že žádné potrestání nenastane.
Těch možností k projednání bylo poměrně hodně, stačí si vzpomenout na úvodní zničená přední kola Verstappena a Räikkönena, poté duel mezi Massou a Alonsem, dohady také byly ohledně tvrdého boje při výjezdu z boxů mezi Magnussenem a Sainzem jr. ve 14. kole, kdy se Španěl pokoušel prodrat před Dána a využil k tomu i travnatého pásu na vnitřní straně.
Tyhle souboje skončily prohlášením v grafice závodu "není třeba dalších postihů". To samé platilo i pro nesmírně tvrdý duel mezi Vettelem a Hamiltonem ve 38. kole, kdy se oba vozy v první zatáčce opřely o sebe koly, ale bez dalšího vlivu na setrvání v závodě. A tak se zdálo, že jediným potrestaným bude Pascal Wehrlein, jehož nepovedený nájezd do boxů stál pět trestných vteřin, což ho v konečném důsledku připravilo o sedmé místo - i tak ale pilot Sauberu zaznamenal své nejlepší umístění v kariéře.
Ovšem po závodě se dostal na přetřes incident - jak jinak než ze zatáčky číslo 1 - mezi Massou a Vandoornem, který vedl k vyslání virtuálního safety caru na trať. Zdálo se, jako by Vandoorne vůbec Brazilcův williams neviděl, následoval náraz a opět vyvrácené přední kolo, v tomto případě pravé. Ačkoliv se během závodu objevilo sdělení, že po této kolizi žádný trest udělen nebude, po závodě byli komisaři jiného mínění - Vandoorne se v následujícím závodě na startovním roštu posune o tři místa zpátky a navíc si do své závodní licence připíše dva trestné body. Spolu s postihem v Grand Prix Ruska se tak součet "černých puntíků" vyšplhal na číslo 3.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.