Vypadalo to, že americký Haas přejde na brzdy značky Carbon Industrie, s nimi ale byly v Soči problémy a do budoucna to vypadá, že stáj Genea Haase bude jezdit na Brembu.
Po nezdařené implementaci CI v Rusku Haas nebude v Katalánsku riskovat. "Začali jsme na tom pracovat, hned jak jsme se vrátili z Ruska. Děláme softwarové analýzy a nadále pracujeme s CI. Pokud chcete přesně vědět, kdy je znovu nasadíme, tak to nevíme. Však víte, jak dlouho trvá veškeré ladění, co se týče brzd," řekl k situaci šéf stáje Steiner.
"U brzd je vždycky těžké cokoliv odhadovat. Navíc ani nevíme, kolik toho mají na skladě, takže k tomu nemohu nic říct. Prostě děláme co můžeme a snad se nám podaří najít uspokojivé řešení co nejdříve," dodal Steiner.
Stejně jako většina týmů i Haas do Barcelony přivezl řadu vylepšených komponent pro svůj monopost VF-17. I tak si ale Steiner není jistý, že se to nějak zásadně projeví.
"Doufám, že uděláme velký skok, ale realita je spíše taková, že to bude zhruba to samé. Důvod je prostý: všichni mají vylepšení. Můžou nastat malé změny, ale moc se toho dle mého názoru nezmění. Tyhle balíčky vám z nebe nepřinesou o vteřinu lepší časy. Nikdo není tak dobrý, aby to v tomto limitu zvládl," zakončil Steiner.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.