Vypadalo to, že americký Haas přejde na brzdy značky Carbon Industrie, s nimi ale byly v Soči problémy a do budoucna to vypadá, že stáj Genea Haase bude jezdit na Brembu.
Po nezdařené implementaci CI v Rusku Haas nebude v Katalánsku riskovat. "Začali jsme na tom pracovat, hned jak jsme se vrátili z Ruska. Děláme softwarové analýzy a nadále pracujeme s CI. Pokud chcete přesně vědět, kdy je znovu nasadíme, tak to nevíme. Však víte, jak dlouho trvá veškeré ladění, co se týče brzd," řekl k situaci šéf stáje Steiner.
"U brzd je vždycky těžké cokoliv odhadovat. Navíc ani nevíme, kolik toho mají na skladě, takže k tomu nemohu nic říct. Prostě děláme co můžeme a snad se nám podaří najít uspokojivé řešení co nejdříve," dodal Steiner.
Stejně jako většina týmů i Haas do Barcelony přivezl řadu vylepšených komponent pro svůj monopost VF-17. I tak si ale Steiner není jistý, že se to nějak zásadně projeví.
"Doufám, že uděláme velký skok, ale realita je spíše taková, že to bude zhruba to samé. Důvod je prostý: všichni mají vylepšení. Můžou nastat malé změny, ale moc se toho dle mého názoru nezmění. Tyhle balíčky vám z nebe nepřinesou o vteřinu lepší časy. Nikdo není tak dobrý, aby to v tomto limitu zvládl," zakončil Steiner.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.