Zatímco v Číně i v Bahrajnu americký tým bodoval, ze Soči tentokrát odjel s prázdnou. To šéfa týmu rozladilo, šanci podle něj měli.
V pátek přestavěli své vozy na brzdy Carbone Industrie, které se snaží prosadit Romain Grosjean. Nejde však o jednoduchý krok jako o výměnu dílů, s novými brzdami je třeba vyladit chlazení, elektronický systém brake-by-wire, a protože se přes zadní nápravu při brzdění rekuperuje také kinetická energie pomocí motorgenerátoru MGU-K, jde o velmi náročný úkol.
"Stále ještě úplně ty brzdy úplně špičkově nezvládáme, proto šlo pro nás spíše o test. Viděli jste, jak z brzd vychází brzdový prach. Ale to jsme tušili po testu v Bahrajnu. Pracujeme na více možnostech pro chlazení," potvrdil šéf týmu Steiner.
Haas se tedy rozhodl před závodem vrátit k brzdovému systému Bremba. Francouzský jezdec si pak dále stěžoval na ovladatelnost svého vozu a Steiner nad tím už jen mával rukou.
Průběh nedělního závodu ho však pořádně naštval: Grosjean narazil do Palmera už v druhé zatáčce po startu, ten se dostal do smyku a trefil jej ještě jednou - pro oba tím závod hned skončil. Romain si stěžoval, že mu zavřel zatáčku, Jolyon zase poukazoval na to, že v klubku vozu po startu neměl kam uhnout, protože měl vedle sebe Sauber, a že měl být jeho soupeř zkrátka v úvodu opatrnější.
Kevin Magnussen s druhým Haasem jezdil na desáté pozici, pak ale dostal pětisekundovou penalizaci za porušení limitů dráhy v zatáčce č. 2, a bylo po nadějích na body - dojel až 13. za Lancem Strollem, jenž se poprvé v kariéře dostal do cíle, a za domácím Daniilem Kvjatem.
"Jsem po takovém průběhu víkendu naštvaný. Pokazilo se skoro všechno, co se pokazit mohlo," přiznává Steiner, který nechce polemizovat, zda by bez penalizace Dán na body dosáhl či nikoliv.
"Nesnažím se trest zpochybnit. Něco nám bylo řečeno a nedrželi jsme se toho. Žijete se svými rozhodnutími. Bez penalizace bylo možné dosáhnout na body, ale nevím - byla by to náročná bitva. Strategie by mohla být úplně jiná, takže těžko říct. Bez penalizace byla šance vyšší," dodává šéf Haasu, kterému v šampionátu s osmi body patří sedmá příčka.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.