Dle šéfa i pilot stáje americké stáje Haas jsou na tom brzdy Carbon Industrie lépe než jimi současně používané Bremba. V Rusku tak Carbone Industrie poprvé vyzkoušejí naostro.
Haas a brzdy je asi stejná pohádka jako McLaren a Honda. Americký bažant seriálu se s nimi trápí již od loňska a již dříve avizoval, že situaci bude možná řešit změnou dodavatele. Volba padla na Carbon Industrie, které Haas již párkrát testoval, a to i během posledních testů po VC Bahrajnu.
V Rusku to ale bude poprvé, co je Haas nasadí pro závodní víkend a nahradí tak současné brzdy od firmy Brembo. Zatím ale není jasné, zda na nich tým odjede i závod. Vše dle šéfa stáje bude záležet na prvním volném tréninku.
"V současné chvíli je to ještě otevřené. Uvidíme, jak to půjde v prvním volném tréninku, a následně se rozhodneme. Snad na nich budeme moci zůstat, jelikož při testování se chovaly dobře. Jezdci s nimi byli také spokojení. Hlavní je, že jsou konzistentní. Teď je naší prioritou dostat se do bodu, kdy brzdy nebudou problém," okomentoval situaci šéf stáje Steiner.
S přechodem na Carbone Industrie je spokojen i Kevin Magnussen: "Budeme pokračovat s tím, co jsme zkoušeli v Bahrajnu a uvidíme, jak to půjde. Je vždycky dobré čas od času vyzkoušet něco nového. S brzdami CI jsme se cítili dobře, takže s nimi budeme pokračovat. Vrátit se můžeme vždycky."
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.