Dle šéfa i pilot stáje americké stáje Haas jsou na tom brzdy Carbon Industrie lépe než jimi současně používané Bremba. V Rusku tak Carbone Industrie poprvé vyzkoušejí naostro.
Haas a brzdy je asi stejná pohádka jako McLaren a Honda. Americký bažant seriálu se s nimi trápí již od loňska a již dříve avizoval, že situaci bude možná řešit změnou dodavatele. Volba padla na Carbon Industrie, které Haas již párkrát testoval, a to i během posledních testů po VC Bahrajnu.
V Rusku to ale bude poprvé, co je Haas nasadí pro závodní víkend a nahradí tak současné brzdy od firmy Brembo. Zatím ale není jasné, zda na nich tým odjede i závod. Vše dle šéfa stáje bude záležet na prvním volném tréninku.
"V současné chvíli je to ještě otevřené. Uvidíme, jak to půjde v prvním volném tréninku, a následně se rozhodneme. Snad na nich budeme moci zůstat, jelikož při testování se chovaly dobře. Jezdci s nimi byli také spokojení. Hlavní je, že jsou konzistentní. Teď je naší prioritou dostat se do bodu, kdy brzdy nebudou problém," okomentoval situaci šéf stáje Steiner.
S přechodem na Carbone Industrie je spokojen i Kevin Magnussen: "Budeme pokračovat s tím, co jsme zkoušeli v Bahrajnu a uvidíme, jak to půjde. Je vždycky dobré čas od času vyzkoušet něco nového. S brzdami CI jsme se cítili dobře, takže s nimi budeme pokračovat. Vrátit se můžeme vždycky."
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.