Kolem „žraločích ploutví“ už se toho v letošním roce napsalo až až, nyní se zdá, že dalším vděčným tématem budou aerodynamické pomůcky, pro něž se vžil termín T-křidélka (T-wing). Bottas s ním měl problémy už v Číně, nyní se přidaly další v Bahrajnu.
Zařízení odpadlo z Bottasova vozu v druhém pátečním tréninku a následně poškodilo vůz Maxe Verstappena, který jel v závěsu za Finem. Jak už bylo řečeno, jedná se o druhý incident v krátké době, což vedlo vedení Mercedesu k zásahu. Toto Wolff oznámil, že tým T-křidélko přes noc značně posílil – oprava byla provedena po přímé intervenci FIA, aby byla záruka, že se podobný problém nebude před třetím tréninkem opakovat, jinak by tým byl požádán, aby ze svého vozu problematické zařízení odstranil.
„Problém jsme odstranili, křidélko bylo posíleno. Teď už byste ho neurazili ani baseballovou pálkou, takže by to mělo být v pořádku,“ zhodnotil zásah Toto Wolff a zároveň s humorem zareagoval na připomínku Christiana Hornera, který incident značně rozhořčeně komentoval. „Je jasné, že to Christian musel udělat. Pokouší se dosáhnout odstranění tohoto prvku z ostatních aut, na kterých funguje!“
V Číně upadla Bottasovi pouze vrchní vodorovná část, pilot poté mohl pokračovat jenom s pilířem, aniž by se to nějak zásadně projevilo na jízdě. FIA nicméně deklarovala, že od roku 2018 hodlá jak „žraločí ploutve“, tak i T-křidélka zakázat.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.