Podle Kevina Magnussena se Haas může pyšnit stejně kvalitním šasi, jaké má Renault či McLaren. Pro americký tým ho i letos stavěla Dallara.
Dánský pilot, jenž po loňské sezóně přestoupil z Renaultu k Haasu, má zkušenosti i s McLarenem, za který s vozem MP4-29 v sezóně 2014 nastupoval. U svého nového zaměstnavatele je nadšen kvalitou šasi a dílů, které dodává Dallara, ačkoliv byla loni kritizována za vysoký počet mechanických selhání.
"Dallara odvádí velmi dobrou práci. Opravdu na mě zapůsobili. Slýchávám, jak se zlepšili. Minulý rok jsem tady nebyl, takže fakt nemůžu říct, jak na tom byli, ale práce, kterou letos odvádí s kvalitou dílů, vozem a s šasi, je velmi dobrá. Naprosto se vyrovná s kteroukoliv mou předchozí zkušeností, takže jsem velmi spokojený," komentuje Magnussen.
Jak nový pilot do amerického týmu po boku Romaina Grosjeana zapadl? "Dobře. Užívá si to, dosahujeme pokroku a on to vše hodně analyzuje. Užívá si to, že je s námi," odpovídá šéf týmu Günther Steiner. Odmítá ale hodnotit, jak je na tom Haas ve srovnání s jinými týmy.
"Na závěry je příliš brzy. Je to tak těsné, že až do kvalifikace v Austrálii to to vědět nebudeme, to je můj momentální pocit. Tři či čtyři týmy mají podobnou rychlost jako my, ale jak všichni víme, tak [v testech rozhoduje] čas dne, množství paliva, pneumatiky... Činit závěry by proto bylo naprosto nesprávné. Počkáme si na to překvapení do Austrálie," dodává Steiner.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.