Mladý pilot Mercedesu Pascal Wehrlein uvádí, že chápe, proč se sportovní ředitel Toto Wolff rozhodl zaplnit uvolněné místo zkušenějším Valtterim Bottasem z Mercedesu a jej poslat sbírat zkušenosti k Sauberu.
Když Rosberg po zisku titulu všechny zaskočil oznámením o odchodu z Formule 1, naskytla se Wehrleinovi úžasná možnost postoupit z Manoru rovnou do mistrovského týmu. Wolff však váhal - podle něj na takový skok bylo příliš brzy.
"Tohle řekl. Jeden rok zkušeností nestačí. Bylo to celkem jasné. Prohlásil: 'Myslíme si, že pro tebe bude lepší získat více zkušenosti - jeden rok nestačí a obzvlášť v tom druhém dělají piloti vždy velké pokroky,'" popisuje mladý talent Mercedesu, jenž bude letos závodit za Sauber.
"Myslím, že Mercedes chce připraveného a perfektního pilota, který je na svém limitu. Já momentálně kvůli zkušenostem nejsem na tom svém limitu, kde bych mohl být, a to je docela zřejmé," uznává Wehrlein.
Sám dodává, že i přes tuto situaci by místo u Mercedesu po boku Lewise Hamiltona bral, pokud by mu bylo nabídnuto: "Když se objeví šance, musíte ji využít. Myslím, že to nebylo příliš. Samozřejmě, že po jednom roce nejste na svém limitu a děláte chyby. Někdy ujedete v nastavení, protože vám schází zkušenosti. Je to normální, že po pěti či více letech zkušeností v F1 děláte mnohem méně chyb než po roce."
Se zklamáním se ale velmi rychle vyrovnal: "Vím, že jsem byl jedním z kandidátů, jedním z možných jezdců, ale nesoustředil jsem se na to. Nejsem ten, kdo rozhoduje, proto jsem se soustředil na svůj trénink a na věci, které jsem mohl před letošním rokem zlepšit, a pak jsem čekal na rozhodnutí."
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.