Když probíhal "obchod století", nový vlastník F1 Liberty Media uvedl, že chce dát týmům šanci získat určitý podíl v nové společnosti. Je vcelku pochopitelné, že se jedná o složitou záležitost, která potřebuje důkladné prošetření.
Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown se nechal slyšet, že týmy F1 ještě definitivně neodmítly myšlenku nákupu akcií F1 Group - jejich debata o možné transakci nadále trvá. Mělo by se jednat přibližně o objem ve výši 19 milionů akcií, které by měly být zachovány k případnému prodeji týmům F1. Liberty Media vyhověla týmům ohledně jejich žádosti na prodloužení původního termínu, do které se měly stáje rozhodnout.
"K prozkoumání tak velké investice jsme dostali krátkou dobu. Proto jsme Liberty požádali »Potřebujeme vědět víc, větší zohlednění«. Prostor se skutečně zvětšil, což je skvělé. Přínosné je, že něco na počátku navrhli, týmy měly připomínky, oni odpověděli kladně. Dali nám najevo: »Vyslyšíme vás, dáme vám víc času, takže o věci můžeme nadále konverzovat«. Nyní tuto věc můžeme důkladněji přezkoumat a poté o ní diskutovat," vysvětlil serveru motorsport.com Brown.
Pokud se v médiích objevily spekulace, co je vlastně zásadní příčinou, proč nedošlo k uzavření nebo odmítnutí obchodu, Brown odmítá cokoliv jiného než časové rozpětí. To je v podstatě jedinou a klíčovou otázkou, proč zatím k dohodě nedošlo.
"Nemyslím, že by v tomto případě šlo o otázku, zda to je dobrý nebo špatný obchod, my jenom potřebujeme víc času, abychom si o všem řádně promluvili, poznali a pochopili směr, kterým se máme vydat. Vzhledem k tomu, že jde potenciálně o značnou investici, chceme jenom víc informací a mít víc času, abychom je řádně zpracovali. Od nich je to vstřícný přístup, splnili svůj slib a skutečně nám poskytli víc času. Z jejich strany jde o správnou věc, dali najevo, že mají společný zájem s klíčovými zaninteresovanými stranami," pokračuje Brown.
Jak se bude situace vyvíjet dál? Výkonný ředitel McLarenu nyní zdůrazňuje, jak musejí týmy F1 postupovat. Podle jeho názoru je to nezbytné, pokud chtějí dosáhnout co nejlepšího řešení nejen pro sebe samé, ale celý sport jako takový.
"Pokud budeme všichni spolupracovat navzájem, budeme úspěšnější. Nechme teď stranou naše soupeření na trati a mimo ni, například co se týče otázky sponzorů. Nastal čas, abychom začali na týmové úrovni spolupracovat - musíme dospět k poznání, že je třeba spolupracovat, když to dává smysl, zrovna jako soupeřit, když se má zápolit. Ale v otázce budoucnosti našeho sportu je zřejmé, že bychom měli mít společný cíl. Chceme, aby byl větší a lepší, takže je třeba zaujmout stejný level," dodává Brown.
"Původně jsme předložili návrh, který byl omezen hodně krátkým časovým rámcem, našli jsme způsob, jak vhodně debatovat, abychom dospěli k odpovídající úrovni. Vedle debaty o kapitálu chceme také hovořit o tom, jaký náš sport chceme. Existuje velký zájem o vlastní kapitál, ale v první řadě jde o snahu dosáhnout lepšího vyrovnání s týmy s ohledem na budoucí obchody," uvedl minulý týden Chase Carey.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.