Kolem okruhu Silverstone a potažmo Grand Prix Velké Británie se kupí dohady. Britům dokonce může hrozit totéž, co prožívali téměř deset let jejich sousedé za kanálem La Manche - že kolébka automobilového sportu bude bez závodu F1.
Že by mohlo dojít i na tak katastrofický scénář dokládají zprávy z počátku tohoto roku (více zde). Vzápětí se objevily spekulace, které zvažovaly možnost přesunu závodu do areálu Donnington Park, kde se už v historii jedna Grand Prix jela - v roce 1993 to byla GP Evropy. Jeho zástupci ale možnost pořádání závodu na této trati odmítli.
Někdejší pilot F1, šéf společnosti MotorSport Vision a otec současného pilota Jolyona Palmera Jonathan Palmer učinil loni oficiální nabídku na převzetí okruhu Silverstone, ale jeho zájem v současnosti pominul. Odmítá však spekulace, že za tím stojí právě Donnington.
"Zpočátku jsem měl zájem o Silverstone, ale nyní se chceme soustředit na operace související s našimi současnými podniky. Naše aktivity v Donnington Parku nenahrazují zájem o Silverstone, jedná se o dvě nesouvisející záležitosti. Nyní už nemáme o provozování Silverstone zájem," vysvětlil Jonathan Palmer.
Do portfolia MotorSport Vision v tuto chvíli patří okruhy Brands Hatch, Cadwell Park, Oulton Park, Snetterton a nově Donnington Park. Palmer má v plánu zajistit pro zmíněné trati dlouhodobou budoucnost. Nabídka na pronájem činí jedenadvacet let, ale uvažovat lze i o čtyřech desítkách let. "Pro okruhy mající sólový status je stále obtížnější řešit finanční situaci, proto se jim snažíme pomoci," dodává Palmer.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.