Bývalý rakouský pilot Formule 1, Gerhard Berger, si myslí, že Mercedes měl spíše sáhnout po Wehrleinovi. Bottas prý loni nejezdil až tak přesvědčivě, a navíc by Mercedes mohl volbou mladého Němce ukázat, že jejich juniorský program má smysl.
V posledních týdnech byl souboj o druhou sedačku, v současné době nejúspěšnější stáje, již pouze mezi dvěma jezdci - Valteri Bottasem a mladíkem Pascalem Wehrelinem. V současné době je již takřka jisté, že Fin skončí u Mercedesu a dvaadvacetiletý Němec se bude muset spokojit s místem u Sauberu, kde nahradí Brazilce Nasra.
Toto rozhodnutí se ale úplně nezamlouvá bývalému rakouskému pilotovi Formule 1, Gerhardu Bergerovi, který by raději sáhl po mladším Wehrleinovi.
"Já bych sáhl po Wehrleinovi, abych ukázal, že můj juniorský program k něčemu vlastně je. Wehrlein v rámci tohoto programu předvedl přesvědčivé výkony. Jedinou možností, jak zjistit, jestli je opravdu dobrým pilotem, je posadit ho do špičkového auta," řekl Rakušan pro Auto Motor und Sport.
Bývalý spolumajitel stáje Toro Rosso přiznává, že vybrání Wehrleina by bylo riskantnějším tahem, ale i to se prý někdy může vyplatit. Navíc dodává, že Bottas loni nedokázal Massu jasně porazit, a proto ho úplně nepřesvědčil, že by byl tím nejlepším řešením.
"Když ho porovnáme s Bottasem, tak by to byl rozhodně riskantnější krok. Možná ale není vždy tím nejlepším řešením udělat to, co vám přelétne jako první přes nos. K Bottasovi mám velkou úctu, je rychlý, je to týmový hráč a velký sympaťák. Svou šanci si zaslouží. Na druhou stranu se mu nepodařilo převálcovat Massu, takže nemohu říct, že je tou nejlepší možností," zakončil Berger.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.
Oscar Piastri skvěle odstartoval do proměnlivé Velké ceny Belgie a dravým manévrem překonal Landa Norrise, čímž znovu získal převahu v týmovém souboji o titul a zajistil si výhru v belgickém Spa-Francorchamps.
Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Helmut Marko věří, že Max Verstappen stále může získat titul mistra světa pro rok 2025. Samotný jezdec ale zůstává skeptický a optimismu se brání.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso a Andrea Kimi Antonelli nasadili ve Spa nové pohonné jednotky pro sezonu 2025. Carlos Sainz mezitím upravil nastavení vozu po nevydařené kvalifikaci.