Bývalý rakouský pilot Formule 1, Gerhard Berger, si myslí, že Mercedes měl spíše sáhnout po Wehrleinovi. Bottas prý loni nejezdil až tak přesvědčivě, a navíc by Mercedes mohl volbou mladého Němce ukázat, že jejich juniorský program má smysl.
V posledních týdnech byl souboj o druhou sedačku, v současné době nejúspěšnější stáje, již pouze mezi dvěma jezdci - Valteri Bottasem a mladíkem Pascalem Wehrelinem. V současné době je již takřka jisté, že Fin skončí u Mercedesu a dvaadvacetiletý Němec se bude muset spokojit s místem u Sauberu, kde nahradí Brazilce Nasra.
Toto rozhodnutí se ale úplně nezamlouvá bývalému rakouskému pilotovi Formule 1, Gerhardu Bergerovi, který by raději sáhl po mladším Wehrleinovi.
"Já bych sáhl po Wehrleinovi, abych ukázal, že můj juniorský program k něčemu vlastně je. Wehrlein v rámci tohoto programu předvedl přesvědčivé výkony. Jedinou možností, jak zjistit, jestli je opravdu dobrým pilotem, je posadit ho do špičkového auta," řekl Rakušan pro Auto Motor und Sport.
Bývalý spolumajitel stáje Toro Rosso přiznává, že vybrání Wehrleina by bylo riskantnějším tahem, ale i to se prý někdy může vyplatit. Navíc dodává, že Bottas loni nedokázal Massu jasně porazit, a proto ho úplně nepřesvědčil, že by byl tím nejlepším řešením.
"Když ho porovnáme s Bottasem, tak by to byl rozhodně riskantnější krok. Možná ale není vždy tím nejlepším řešením udělat to, co vám přelétne jako první přes nos. K Bottasovi mám velkou úctu, je rychlý, je to týmový hráč a velký sympaťák. Svou šanci si zaslouží. Na druhou stranu se mu nepodařilo převálcovat Massu, takže nemohu říct, že je tou nejlepší možností," zakončil Berger.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.