Motory a finanční náklady

B.A.R
B.A.R, foto: Lucky Strike B.A.R Honda
Daniel Šupa 2. dubna 2005 11:36
Sdílej:

Mercedes, Honda a Ferrari se vrátili v Bahrajnu k předpisům, penězům, předpokladům a skutečnosti.

Otmar Szafnauer za Hondu opět kritizoval FIA za pozdní změny technických předpisů. Požadavek na výdrž motorů po dva kompletní závodní víkendy přišel na poslední chvíli a přepracování motoru přineslo místo úspor prodražení. „Kromě toho jsme se museli pustit do přípravy osmiválcových motorů na příští rok, a to dále zvedlo už tak vysoké náklady,“ dodal Mario Illien za Mercedes, který věří tomu, že v případě brzkého oznámení změn a setrvání u prodlužování životnosti motoru by bylo slibované úspory peněz docíleno. Naopak Ferrari stojí znovu na straně FIA. Mattia Binotto z oddělení motorů připustil, že motory V8 jsou správnou cestou ke snížení rychlosti vozů F1. „V pořádku, jsou to další výdaje, ale nyní je čas udělat to. S dvojnásobnou životností pro rok 2005 jsme ušetřili 10%.“ Jedni ušetřili, druhé stály změny ještě více peněz. Na první pohled mezi řádky to vypadá, že Ferrari má v Maranellu fungující věšteckou kouli a nebo vědělo vedení týmu více, než lidé u Hondy a Mercedesu? Foto: BAR Honda
Témata:
Stalo se