Esteban Gutiérrez potvrdil, že nebude závodit pro tým Haas v následující sezóně 2017.
Uvolněné závodní místo po Mexičanovi nejspíš obsadí Kevin Magnussen, který je na odchodu od Renaultu. Podle různých zdrojů už Magnussen s Haasem podepsal víceletou smlouvu, která začne platit od příští sezóny.
Gutiérrez zatím v probíhající sezóně nedokázal získat pro tým Haas ani jeden bod, zatímco jeho týmový kolega Romain Grosjen, který nejspíš u týmu zůstane, má na svém kontě už 29 bodů.
Ještě předtím, než vydal tým oficiální vyjádření, Gutiérrez na sociálních sítích sám potvrdil, že nebude součástí týmu Haas v roce 2017.
"Chtěl bych vám sdělit, že příští rok nebudu u týmu Haas pokračovat. Chtěl bych poděkovat všem v týmu, obzvlášť Gene Haasovi, který mi dal možnost s ním pracovat. Přeji jim jen to nejlepší."
"Zbývají poslední 2 závody, které si chci co nejvíc užít, dám do nich všechno. Speciální poděkování patří také všem mým fanouškům, budete mít vždy místo v mém srdci. Doufám, že vám budu moct už brzy sdělit své budoucí plány."
Jestliže Magnussen opravdu přestoupí k Haasu, tak bude na startovním roštu místo už pouze u týmu Manor a také u bývalého týmu Gutiérreze Sauberu.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.