Trojnásobný mistr světa ještě nikdy na okruhu Interlagos nevyhrál. V současné situaci ale výhru nutně potřebuje. Na Rosberga ztrácí devatenáct bodů a pokud by německý jezdec v Brazílii vyhrál, tak si zajistí titul mistra světa nehledě na Lewisovo umístění.
Hamilton vyhrál v posledních dvou závodech - v Austinu a Mexiku. Do konce sezóny nás čeká ještě Velká cena Brazílie a poslední zastávka v Abú Zabí. Brit si již nesmí dovolit přešlápnout, pokud chce letos přidat do sbírky čtvrtý titul.
V Brazílii ale ještě nikdy nevyhrál. Měl na to zatím devět pokusů a nejblíže k tomu byl ještě u McLarenu. Zatím si na okruhu Interlagos vyjel "pouze" tři pódiová umístění (2009, 2014, 2015). Navíc v Brazílii dvakrát nedojel.
"V současné době nad titulem nepřemýšlím. Prostě se soustředím na zbývající závody, kde bych chtěl zajet co možná nejlépe a oba vyhrát. Většinou se mi daří nejlépe, když jsem pod tlakem. Sice jsem v Brazílii nikdy nevyhrál, ale budu do závodu nastupovat se stejnými myšlenkami jako v Mexiku," okomentoval situaci britský pilot.
Hamilton nevidí žádnou konkrétní příčinu, proč se mu na Interlagos nedaří: "Není žádnej konkrétní důvod. U McLarenu jsem asi měl jednou šanci, ale tuším, že mě předjel Hülkenberg."
"V posledních dvou letech byl Nico (Rosberg) opravdu rychlý. Myslím si, že to loni bylo docela těsné. Rozdíl v kvalifikaci byl pouze 0,07 vteřiny nebo něco podobného. Kdo ví? Potřetí se třeba konečně poštěstí," zakončil Hamilton.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.