Trojnásobný mistr světa ještě nikdy na okruhu Interlagos nevyhrál. V současné situaci ale výhru nutně potřebuje. Na Rosberga ztrácí devatenáct bodů a pokud by německý jezdec v Brazílii vyhrál, tak si zajistí titul mistra světa nehledě na Lewisovo umístění.
Hamilton vyhrál v posledních dvou závodech - v Austinu a Mexiku. Do konce sezóny nás čeká ještě Velká cena Brazílie a poslední zastávka v Abú Zabí. Brit si již nesmí dovolit přešlápnout, pokud chce letos přidat do sbírky čtvrtý titul.
V Brazílii ale ještě nikdy nevyhrál. Měl na to zatím devět pokusů a nejblíže k tomu byl ještě u McLarenu. Zatím si na okruhu Interlagos vyjel "pouze" tři pódiová umístění (2009, 2014, 2015). Navíc v Brazílii dvakrát nedojel.
"V současné době nad titulem nepřemýšlím. Prostě se soustředím na zbývající závody, kde bych chtěl zajet co možná nejlépe a oba vyhrát. Většinou se mi daří nejlépe, když jsem pod tlakem. Sice jsem v Brazílii nikdy nevyhrál, ale budu do závodu nastupovat se stejnými myšlenkami jako v Mexiku," okomentoval situaci britský pilot.
Hamilton nevidí žádnou konkrétní příčinu, proč se mu na Interlagos nedaří: "Není žádnej konkrétní důvod. U McLarenu jsem asi měl jednou šanci, ale tuším, že mě předjel Hülkenberg."
"V posledních dvou letech byl Nico (Rosberg) opravdu rychlý. Myslím si, že to loni bylo docela těsné. Rozdíl v kvalifikaci byl pouze 0,07 vteřiny nebo něco podobného. Kdo ví? Potřetí se třeba konečně poštěstí," zakončil Hamilton.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.