Stoffel Vandoorne se podle svých vlastních slov necítí být pod tlakem, ačkoliv bude mít McLaren příští rok pod smlouvou 3 piloty.
Vítěz seriálu GP2 z roku 2015 Vandoorne příští rok u McLarenu povýší na pozici závodního jezdce, když nahradí Buttona. Ten má však u týmu z Wokingu také smlouvu, která platí až do konce roku 2018.
Na otázku, jestli se kvůli tomu cítí být pod větším tlakem, Vandoorne odpověděl: "Ne. Jednoduše se připravuji na svou debutovou sezónu ve Formuli 1 a dávám tomu vše."
"Budu dělat to samé, jako jsem dělal ve všech šampionátech, kde jsem dříve působil. Prioritou je udělat toho společně tolik, jak jen to bude možné, aby McLaren opět vítězil."
Vandoorne tento rok závodil v šampionátu Super Formula, kde dokázal zvítězit v posledním závodě sezóny a celkově obsadil čtvrtou příčku.
"Co se týče výsledků, nebyl to úplně nejlepší rok, ale bylo tam i pár dobrých momentů."
"Myslím si ale, že je vše v pořádku, protože jsem se současně připravoval už na rok 2017. Soustředil jsem se na Formuli 1 a velmi tvrdě jsem pracoval na simulátoru."
"Myslím, že si budeme muset počkat až do prvních testů, abychom viděli, který z týmů odvedl nejlepší práci, ale nová pravidla nám můžou dát dobrou šanci ke stáhnutí ztráty," uzavřel Vandoorne.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.