Pascal Welhrein za kolizi, která zapříčinila jeho odstoupení hned v úvodu závodu v Mexiku, obviňuje Estebana Gutiérreze z Haasu.
Gutiérrez v první zatáčce závodu probrzdil a zasáhl Welhreina, který následně kolidoval s Marcusem Ericssonem. Pro Welhreina to znamenalo konec do té doby nadějného víkendu.
"Jednoduše brzdil příliš pozdě. Skoro už naboural do McLarenu před ním, poté zablokoval brzdy a narazil do mě."
"Na vnitřku měl další auto, jak jsem poté viděl v záznamu závodu. Tohle ale není zatáčka, kde můžou jet vedle sebe tři auta. Neměl v podstatě žádnou šanci mě tady předjet, zbytečně riskoval i svůj závod."
"Ve středu pole se toho v první zatáčce obvykle hodně stane, tohle bylo ale zbytečné. Velmi mě to mrzí, protože jsme tady o víkendu udělali s týmem skvělou práci," uzavřel zklamaný Wehrlein.
Gutiérrez mohl v závodě pokračovat a nakonec dojel na 19.příčce. Mexický jezdec si ale nemyslí, že by mohl za odstoupení Wehrleina.
"Neměl jsem jak zabránit kontaktu. Vlevo jsem měl jeden Sauber a vpravo byl Wehrlein, byl jsem mezi nimi sevřený," prohlásil Gutiérrez.
"Rozumím ale tomu, že je naštvaný, kdybych byl v jeho pozici, tak bych na tom byl stejně. Nemůže být ale naštvaný na mě, protože jsem s tím nemohl nic udělat."
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.