Podle Toto Wolffa je Nico Rosberg navzdory vedení v šampionátu před Lewisem Hamiltonem v těžké pozici.
Rosberg má v čele šampionátu náskok 26 bodů před Hamiltonem, podle Wolffa ale stále čelí obrovskému tlaku, zejména kvůli riziku odstoupení ze závodu.
"Nico je v těžké pozici. Musí jít od závodu k závodu, což dělá. Musí si ale také dávat pozor na to, aby dokončil všechny závody. To je pro něj v tento moment nejdůležitější."
"Nejspíš v první zatáčce závodu uvidíte, zda to bude hrát svou roli, ale zatím jsem se s ní o tom nebavil."
Zatímco Rosberg se bude v poslední závodech sezóny snažit zejména o dojezdy na bodovaných pozicích, Hamiltonovi nemusí k zisku titulu stačit ani tři vítězství.
Na otázku, který jezdec to má těžší, Wolff řekl: "Myslím si, že těžké to mají oba. Jeden si musí dát pozor na odstoupení ze závodu a druhý potřebuje vyhrát."
"Tlak je na obou, na každém ale trochu jiný. Nico byl velmi silný v Singapuru, Lewis v Malajsii, Nico zase v Japonsku a poté byl Lewis zpět v čele v Americe. Stále se to mezi nimi přelévá, takže jsem velmi zvědavý, jak tento souboj dopadne," uzavřel Wolff.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.