Podle Lewise Hamiltona se může v posledních 3 závodech sezóny stát vše, proto stále věří v zisk titulu mistra světa, ačkoliv má stále znatelnou ztrátu na vedoucího Rosberga.
Vítězství v Austinu pomohlo Hamiltonovi snížit jeho ztrátu na Rosberga o sedm bodů, nicméně ten má na něj stále náskok o hodnotě 26 bodů. Hamilton musí k zisku titulu vyhrát všechny tři závody, přičemž Rosbergovi v tom případě stačí dojet dvakrát druhý a jednou třetí.
Ačkoliv Hamilton už dávno nemá tento souboj ve svých rukou, nevzdává se a hodlá nadále bojovat.
"Snažím se udržet si pozitivní myšlení. Stále je ve hře spousta bodů a stát se může všechno. V momentě, kdy se vzdáte, tak prohrajete. V životě jsem se nikdy nevzdal a neplánuji to udělat ani tentokrát."
"V minulosti jsme viděli spoustu změn v posledních závodech. Když se podíváme do historie, tak se párkrát stalo, že byl už někdo v podstatě na odpis a nakonec to dokázal zvrátit ve svůj prospěch. Proto se snažím stále bojovat a pokusím se v dalších závodech odvést stejnou práci, jako jsem předvedl v Americe."
"Teď už nezměním to, co se dosud stalo. Vše, co můžu udělat je odejít ze závodu s vědomím toho, že jsem tam nechal celé srdce."
Hamilton letos zaznamenal už 3 velké poruchy motoru, naposledy během Velké ceny Malajsie, když v závodě pohodlně vedl.
"Prozatím byla spolehlivost na straně Nica. Nesmím nad tím ale uvažovat. Musím se soustředit na sebe a věřit, že v posledních 3 závodech budu mít zcela spolehlivé auto. Budu se nadále snažit a jezdit stejně, jako v Americe," uzavřel Hamilton.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.