Podle Lewise Hamiltona se může v posledních 3 závodech sezóny stát vše, proto stále věří v zisk titulu mistra světa, ačkoliv má stále znatelnou ztrátu na vedoucího Rosberga.
Vítězství v Austinu pomohlo Hamiltonovi snížit jeho ztrátu na Rosberga o sedm bodů, nicméně ten má na něj stále náskok o hodnotě 26 bodů. Hamilton musí k zisku titulu vyhrát všechny tři závody, přičemž Rosbergovi v tom případě stačí dojet dvakrát druhý a jednou třetí.
Ačkoliv Hamilton už dávno nemá tento souboj ve svých rukou, nevzdává se a hodlá nadále bojovat.
"Snažím se udržet si pozitivní myšlení. Stále je ve hře spousta bodů a stát se může všechno. V momentě, kdy se vzdáte, tak prohrajete. V životě jsem se nikdy nevzdal a neplánuji to udělat ani tentokrát."
"V minulosti jsme viděli spoustu změn v posledních závodech. Když se podíváme do historie, tak se párkrát stalo, že byl už někdo v podstatě na odpis a nakonec to dokázal zvrátit ve svůj prospěch. Proto se snažím stále bojovat a pokusím se v dalších závodech odvést stejnou práci, jako jsem předvedl v Americe."
"Teď už nezměním to, co se dosud stalo. Vše, co můžu udělat je odejít ze závodu s vědomím toho, že jsem tam nechal celé srdce."
Hamilton letos zaznamenal už 3 velké poruchy motoru, naposledy během Velké ceny Malajsie, když v závodě pohodlně vedl.
"Prozatím byla spolehlivost na straně Nica. Nesmím nad tím ale uvažovat. Musím se soustředit na sebe a věřit, že v posledních 3 závodech budu mít zcela spolehlivé auto. Budu se nadále snažit a jezdit stejně, jako v Americe," uzavřel Hamilton.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.