Podle Lewise Hamiltona se může v posledních 3 závodech sezóny stát vše, proto stále věří v zisk titulu mistra světa, ačkoliv má stále znatelnou ztrátu na vedoucího Rosberga.
Vítězství v Austinu pomohlo Hamiltonovi snížit jeho ztrátu na Rosberga o sedm bodů, nicméně ten má na něj stále náskok o hodnotě 26 bodů. Hamilton musí k zisku titulu vyhrát všechny tři závody, přičemž Rosbergovi v tom případě stačí dojet dvakrát druhý a jednou třetí.
Ačkoliv Hamilton už dávno nemá tento souboj ve svých rukou, nevzdává se a hodlá nadále bojovat.
"Snažím se udržet si pozitivní myšlení. Stále je ve hře spousta bodů a stát se může všechno. V momentě, kdy se vzdáte, tak prohrajete. V životě jsem se nikdy nevzdal a neplánuji to udělat ani tentokrát."
"V minulosti jsme viděli spoustu změn v posledních závodech. Když se podíváme do historie, tak se párkrát stalo, že byl už někdo v podstatě na odpis a nakonec to dokázal zvrátit ve svůj prospěch. Proto se snažím stále bojovat a pokusím se v dalších závodech odvést stejnou práci, jako jsem předvedl v Americe."
"Teď už nezměním to, co se dosud stalo. Vše, co můžu udělat je odejít ze závodu s vědomím toho, že jsem tam nechal celé srdce."
Hamilton letos zaznamenal už 3 velké poruchy motoru, naposledy během Velké ceny Malajsie, když v závodě pohodlně vedl.
"Prozatím byla spolehlivost na straně Nica. Nesmím nad tím ale uvažovat. Musím se soustředit na sebe a věřit, že v posledních 3 závodech budu mít zcela spolehlivé auto. Budu se nadále snažit a jezdit stejně, jako v Americe," uzavřel Hamilton.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.