Podle Estebana Gutiérreze jsou jednání o jeho setrvání ve Formuli 1 složitá, zůstává ale přesvědčen o tom, že lidé znají jeho kvality.
Ačkoliv zůstává Gutierréz přesvědčen o tom, že bude na startovním roštu Formule 1 i v příštím roce, nemá prozatím nic potvrzené. Setrvání u týmu Haas je pro něj prioritou, nicméně Američané se o prodloužení smlouvy s Gutiérrezem prozatím moc nebavili.
Na otázku, proč rozhodnutí trvá tak dlouho, Gutiérrez řekl: "Nevím, jak to popsat jen pár slovy. Je to velmi jednoduché, velmi jasné, ale někdy se jednoduché věci stanou složitými."
Gutiérrez dokázal v letošní sezóně dojet nejlépe na 11. příčce, na první bod tedy stále čeká. Mexičan ale věří, že kompetentní lidé u Haasu vědí, proč tomu tak je.
"Jsem až překvapený z toho, jak moc mě podporují, je to velmi pozitivní. Uvědomují si, že se doopravdy snažím, nicméně jsem bohužel zatím neměl opravdové příležitosti."
"Samozřejmě je to ale frustrující, chtějí mě vidět při zisku bodů, chtějí ode mě dobré výsledky. Stále ale stojí za mnou, což je fantastické, protože jde o lidi, kteří mají na starost velká rozhodnutí v týmu," uzavřel Gutierrez.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.