Situace z 38. kola se nejeví šéfovi Mercedesu jako natolik závažná, aby za ní musela následovat penalizace. Wolff naopak vyzdvihuje bravurní výkon svého pilota, který se dokázal propracovat z posledního místa na stupně vítězů.
Duel Rosberga s oběma vozy Ferrari byl jedním z klíčových bodů závodu v Malajsii. Po úvodní kolizi s Vettelem, za kterou byl německý pilot po závodě potrestán (detaily zde), přišlo 38. kolo, ve kterém v zatáčce 2 došlo k dalšímu kontaktu dvojice Mercedes-Ferrari. Tentokrát se Rosberg potýkal s Kimi Räikkönenem.
Nico se agresivním manévrem vřítil na vnitřní okraj trati, ale bylo zřejmé, že nedokáže dostatečně svůj vůz nasměrovat do zatáčky. Následoval kontakt, po kterém se Rosberg dostal před Räikkönena. Záhy se objevilo oznámení, že incident bude prošetřován a posléze byl vynesen verdikt komisařů, že pilot Mercedesu dostává penalizaci 10 vteřin. V tu chvíli jen Rosberg o 6,4 vteřin před Räikkönenem, později dostal od týmu povolení přejít na dvě kola do rychlejšího módu motoru a nakonec porazil Icemana o dostatečných 13 vteřin.
Toto Wolff po závodě vyjádřil nespokojenost s rozhodnutím komisařů, ale dle vlastních slov se touto záležitosti dál nechce zabývat, podstatnější pro tým je defekt Hamiltonova motoru.
"Rosberg předvedl brilantní jízdu a dostal se až na třetí místo, nedopustil se žádných chyb a ve skutečnosti o jeho výkonu nelze říci nic negativního. Trest, který dostal, je naprostý nesmysl. Ale na to se nehodláme zaměřit, protože dnes jsme hodně srazili dolů Lewise. A s tím se musíme především popasovat. Naříkat nad nespravedlivým trestem nic neřeší, protože Nico nakonec zůstal třetí. Před několika měsíci jsme se všichni dohodli, že bychom si přáli tvrdší souboje mezi piloty - a pokud nebude stoprocentně jasné, že je někdo na vině, měli bychom je nechat závodit," prohlásil na adresu komisařů Toto Wolff.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.