Situace z 38. kola se nejeví šéfovi Mercedesu jako natolik závažná, aby za ní musela následovat penalizace. Wolff naopak vyzdvihuje bravurní výkon svého pilota, který se dokázal propracovat z posledního místa na stupně vítězů.
Duel Rosberga s oběma vozy Ferrari byl jedním z klíčových bodů závodu v Malajsii. Po úvodní kolizi s Vettelem, za kterou byl německý pilot po závodě potrestán (detaily zde), přišlo 38. kolo, ve kterém v zatáčce 2 došlo k dalšímu kontaktu dvojice Mercedes-Ferrari. Tentokrát se Rosberg potýkal s Kimi Räikkönenem.
Nico se agresivním manévrem vřítil na vnitřní okraj trati, ale bylo zřejmé, že nedokáže dostatečně svůj vůz nasměrovat do zatáčky. Následoval kontakt, po kterém se Rosberg dostal před Räikkönena. Záhy se objevilo oznámení, že incident bude prošetřován a posléze byl vynesen verdikt komisařů, že pilot Mercedesu dostává penalizaci 10 vteřin. V tu chvíli jen Rosberg o 6,4 vteřin před Räikkönenem, později dostal od týmu povolení přejít na dvě kola do rychlejšího módu motoru a nakonec porazil Icemana o dostatečných 13 vteřin.
Toto Wolff po závodě vyjádřil nespokojenost s rozhodnutím komisařů, ale dle vlastních slov se touto záležitosti dál nechce zabývat, podstatnější pro tým je defekt Hamiltonova motoru.
"Rosberg předvedl brilantní jízdu a dostal se až na třetí místo, nedopustil se žádných chyb a ve skutečnosti o jeho výkonu nelze říci nic negativního. Trest, který dostal, je naprostý nesmysl. Ale na to se nehodláme zaměřit, protože dnes jsme hodně srazili dolů Lewise. A s tím se musíme především popasovat. Naříkat nad nespravedlivým trestem nic neřeší, protože Nico nakonec zůstal třetí. Před několika měsíci jsme se všichni dohodli, že bychom si přáli tvrdší souboje mezi piloty - a pokud nebude stoprocentně jasné, že je někdo na vině, měli bychom je nechat závodit," prohlásil na adresu komisařů Toto Wolff.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.