Mladý talent McLarenu Nyck de Vries věří, že se pro něj v blízké budoucnosti najde v F1 místo. V motorsportu ale nemá nikdo nic jisté, jak upozorňuje jeho manažer Anthony Hamilton.
Britský tým v Monze odhalil "inovativní strategii tří jezdců," když Jensona Buttona nechá příští rok odpočívat, a místo něj dá šanci Stoffelovi Vandoornemu po boku pokračujícího Fernanda Alonsa.
Jedenadvacetiletý De Vries to pro sebe vnímá jako pozitivní zprávu: "Je to velmi dobré, že Stoffel teď dostává šanci, kterou si zaslouží. Bude tam pak další místo, což je očividně dobré. McLaren měl Kevina Magnussena a nyní je poskytována příležitost Stoffelovi. Mám tedy naději. Ano, ale i když je F1 blízko, tak je na druhou stranu stále daleko."
O jeho kariéru se stará Anthony Hamilton, otec úřadujícího mistra světa. Ten dobře ví, co jeho svěřence čeká: "Musíte nadále prokazovat, co ve vás je, jinak to je k ničemu."
De Vries v současné době závodí za ART v GP3, kde je čtvrtý, a příští rok by mohl postoupit do GP2. Podle Hamiltona staršího ale nemá nic jisté, pokud jde o další kariérní postup: "V tomto sportu neexistují žádné záruky. Nevím. Musíme si počkat."
"Zvnějšku to může vypadat, že tyto věci jsou velmi dobře naplánované, ale není tomu tak. Pokud vezmete v úvahu McLaren, 2000 zaměstnanců a auto, které je trochu méně konkurenceschopné, pak Nyck de Vries není na prvním místě jejich priorit. Musíme s tím žít," dodává Hamilton.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.