Před touto sezónou se tvrdilo, že 21 Grand Prix není počet, který by se dal zvládnout. Jenže jak se zdá, vše se podaří dotáhnout do zdárného konce, a tak už se pomalu rodí podoba rozpisu závodů F1 pro příští rok.
Zatím je vše v rámci příprav a dohod, ale pokud se potvrdí například termín prvního závodu v australském Melbourne, kde se má jet 26. března 2017, znamenalo by to, že od roku 2011 si na F1 počkáme nejdéle. Tehdy začala sezóna ještě o den později. Zrovna tak se po tříleté přestávce opět úvodní Grand Prix propojí s následujícím závodem, který se pojede o pouhý týden později - v tomto případě by to měla být GP Číny.
Není to však ještě potvrzeno, protože není zcela jisté, jestli by přesun logistiky z Austrálie do Číny za pouhý týden byl realizovatelný. Čínský závod by tak mohl kalendářem poskočit a namísto s Austrálií by mohl být ve dvojici s Grand Prix Bahrajnu.
Zamýšlený posun čínského závodu za Austrálii je důsledek jednání zástupců Grand Prix Majasie, kteří odrážejí tlak ze strany Bernie Ecclestonea, který chce jejich závod opět přesunout na začátek kalendáře. Malajci usilovali o změnu termínu do druhé poloviny (čtrnáct dní za Grand Prix Singapuru) hlavně kvůli počasí panujícím v určitých ročních dobách. Pokud by se záměr s Čínou podařil, byl by to na začátku sezóny jediný zdvojený závodní víkend, protože další závody v Bahrajnu, Rusku, Španělsku, Monaku a Kanadě by proběhly ve čtrnáctidenních intervalech.
Očekává se, že finální podoba kalendáře F1 bude mít opět 21 Grand Prix a Světové radě motoristického sportu bude předložena Bernie Ecclestonem na konci měsíce září.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.