Před touto sezónou se tvrdilo, že 21 Grand Prix není počet, který by se dal zvládnout. Jenže jak se zdá, vše se podaří dotáhnout do zdárného konce, a tak už se pomalu rodí podoba rozpisu závodů F1 pro příští rok.
Zatím je vše v rámci příprav a dohod, ale pokud se potvrdí například termín prvního závodu v australském Melbourne, kde se má jet 26. března 2017, znamenalo by to, že od roku 2011 si na F1 počkáme nejdéle. Tehdy začala sezóna ještě o den později. Zrovna tak se po tříleté přestávce opět úvodní Grand Prix propojí s následujícím závodem, který se pojede o pouhý týden později - v tomto případě by to měla být GP Číny.
Není to však ještě potvrzeno, protože není zcela jisté, jestli by přesun logistiky z Austrálie do Číny za pouhý týden byl realizovatelný. Čínský závod by tak mohl kalendářem poskočit a namísto s Austrálií by mohl být ve dvojici s Grand Prix Bahrajnu.
Zamýšlený posun čínského závodu za Austrálii je důsledek jednání zástupců Grand Prix Majasie, kteří odrážejí tlak ze strany Bernie Ecclestonea, který chce jejich závod opět přesunout na začátek kalendáře. Malajci usilovali o změnu termínu do druhé poloviny (čtrnáct dní za Grand Prix Singapuru) hlavně kvůli počasí panujícím v určitých ročních dobách. Pokud by se záměr s Čínou podařil, byl by to na začátku sezóny jediný zdvojený závodní víkend, protože další závody v Bahrajnu, Rusku, Španělsku, Monaku a Kanadě by proběhly ve čtrnáctidenních intervalech.
Očekává se, že finální podoba kalendáře F1 bude mít opět 21 Grand Prix a Světové radě motoristického sportu bude předložena Bernie Ecclestonem na konci měsíce září.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.