Když v závěru třetího tréninku za zatáčkou Stowe roztočil Ericsson svůj vůz a poté následoval tvrdý náraz do bariéry, mnohým zatrnulo. Švéd absolvoval poté důkladné vyšetření a nakonec se na startu nedělního závodu objevil.
Usedl do kokpitu i přesto, že stále cítil následky havárie a občas ho inkriminovaná místa ještě pobolívají. Ovšem daleko větší "bolest" pro něj znamenalo odstoupení z britské Grand Prix. Musel toho tolik vytrpět, čekat na povolení FIA, zda vůbec bude moci startovat, aby nakonec neviděl cíl.
"Jo, pořád jsem takový »bolavý«. Byla to opravdu hodně velká rána a pořád ji na svém těle cítím, ale prošel jsem v sobotu několika kontrolami v nemocnici a žádné vážné zranění nemám, takže nebyl důvod, proč bych v neděli neměl jet. V autě jsem se cítil dobře, takže v tom problém nebyl, ale nějaké bolesti jsem při tom cítil," svěřoval se Ericsson po svém odstoupení v 11. kole kvůli problémům s elektrikou.
Svůj incident označil jako nejhorší havárii ve své kariéře, ale ocenil bezpečnostní systém v místě, ve kterém narazil do bariéry. "Je neuvěřitelné, co se stane v rychlosti 230 km/h, když ztratíte kontrolu nad vozem, nemyslím, že by se rychlost v okamžiku nárazu do ochranné bariéry nějak zvlášť snížila, ale fakt, že jsem byl schopen vylézt z auta bez zranění je působivým faktem o kvalitě. Hodně to vypovídá o bezpečnosti v F1, přečkáte takový náraz, cítíte sice bolest v některiých partiích, ale stále jste víceméně v pořádku," chválí Ericsson zajištění na Silverstone, díky němuž také mohl v neděli nastoupit k závodu.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.