Když v závěru třetího tréninku za zatáčkou Stowe roztočil Ericsson svůj vůz a poté následoval tvrdý náraz do bariéry, mnohým zatrnulo. Švéd absolvoval poté důkladné vyšetření a nakonec se na startu nedělního závodu objevil.
Usedl do kokpitu i přesto, že stále cítil následky havárie a občas ho inkriminovaná místa ještě pobolívají. Ovšem daleko větší "bolest" pro něj znamenalo odstoupení z britské Grand Prix. Musel toho tolik vytrpět, čekat na povolení FIA, zda vůbec bude moci startovat, aby nakonec neviděl cíl.
"Jo, pořád jsem takový »bolavý«. Byla to opravdu hodně velká rána a pořád ji na svém těle cítím, ale prošel jsem v sobotu několika kontrolami v nemocnici a žádné vážné zranění nemám, takže nebyl důvod, proč bych v neděli neměl jet. V autě jsem se cítil dobře, takže v tom problém nebyl, ale nějaké bolesti jsem při tom cítil," svěřoval se Ericsson po svém odstoupení v 11. kole kvůli problémům s elektrikou.
Svůj incident označil jako nejhorší havárii ve své kariéře, ale ocenil bezpečnostní systém v místě, ve kterém narazil do bariéry. "Je neuvěřitelné, co se stane v rychlosti 230 km/h, když ztratíte kontrolu nad vozem, nemyslím, že by se rychlost v okamžiku nárazu do ochranné bariéry nějak zvlášť snížila, ale fakt, že jsem byl schopen vylézt z auta bez zranění je působivým faktem o kvalitě. Hodně to vypovídá o bezpečnosti v F1, přečkáte takový náraz, cítíte sice bolest v některiých partiích, ale stále jste víceméně v pořádku," chválí Ericsson zajištění na Silverstone, díky němuž také mohl v neděli nastoupit k závodu.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.