Nad Mercedesem se stále vznáší noční můra závodu ve Španělsku, vedení se obává, že počet týmů, které mohou Stříbrné šípy sesadit z jeho dominantní pozice. Vyjadřuje také zklamání nad nedávnými problémy, které postihly vozy německé značky.
Přestože Mercedes od pro něj kontroverzní Grand Prix Španělska vyhrál tři závody, šéf týmu Toto Wolff dal jasně najevo, že vůbec není spokojen s přísunem bodů, které piloti reprezentující automobilku s třícípou hvězdou ve znaku vybojovali. Při této příležitosti zmínil především Lewise Hamiltona v Baku, ať šlo o potíže při kvalifikaci nebo známé problémy s režimem motoru při závodě, které ho připravily o stupně vítězů.
"Nevyužili jsme plně náš potenciál v Baku. Na některých okruzích jsme si vytvořili převahu hned na začátku - a tato trať je pro naše vozy vhodná, pokd jde o nároky v oblasti motoru a aerodynamické účinnosti. Takže jsme odtud odjeli poněkud zklamaní. Náš balíček se zdá být konkurenceschopný jako ty předchozí, byli jsme svědky, že naši piloti jeli na svém limitu - občas i za ním. To je přesně to, co od nich očekáváme. Bylo by snadné usnout na vavřínech nebo po předchozích úspěších trochu ubrat. Ale oni si nic nedarují, takže i tým ženou kupředu. Proto chápeme, že některé závodní víkendy mohou v tomto důsledku být o něco těžší - ale je to dobré nejen pro nás, ale i samotný motorsport. Naší prioritou je eliminovat ony malé chyby, které nás několikrát stály body," vysvětluje Wolff.
Šéf Mercedesu si je vědom, že tým nesmí ustrnout a musí nadále usilovat o další posílení své pozice, protože očekává zlepšení týmů, které se doposud řadí ke středu pole - a některé z nich pravděpodobně zaútočí už tento víkend v Rakousku.
"Musíme využít veškerého potenciálu, který máme k dispozici, abychom dokázali odrazit narůstající konkurenci, která se nám postupně blíží. V posledních závodech projevila Force India značnou sílu, také Williams je na Spielbergu vždy velice rychlý, pak je tu samozřejmě neustálá hrozba ze strany Ferrari a Red Bullu. Ten navíc pojdede na domácí půdě," varuje Wolff před nadcházejícím závodem.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.