Přední křídlo Romaina Grosjeana bylo v Kanadě po kontaktu se svým týmovým kolegou, Estebanem Gutiérrezem, poškozeno. Tentokrát se tedy nejednal o strukturální problém.
U Haasu si mohou trochu oddechnout. Přední křídlo Romaina Grosjeana totiž nebylo navzdory původním předpokladům vadné a je jeho selhání došlo na základě kontaktu. Jen připomeňme, že Francouz musel chvíli před koncem závodu svoje přední křídlo nechat vyměnit, protože bylo poškozené, avšak za výměnou nestál strukturální problém, jak se obecně předpokládalo. Jednalo se o pozdní následky kontaktu s týmovým kolegou, Estebanem Gutiérrezem. Pokud by šlo o vadu křídla, tak by to bylo letos již čtvrté selhání předního křídla na monopostu Grosjeana.
"Bylo poškozeno, když se na startu dotkli. Esteban a Romain se dotkli a při zastávce v boxech jsme viděli, že je tam nějaké poškození. Mylně jsme si mysleli, že [přední křídlo] vydrží, ale jedna kaskáda odpadla. Byl to následek srážky, žádný defekt." říká šéf týmu, Günther Steiner.
"Při zastávce v boxech jsme si udělali fotky a věděli jsme, že je tam poškození. Ale rozhodli jsme se ho nenahrazovat, protože jsme si mysleli, že vydrží," pokračuje Steiner. Nicméně na kanadských nerovnostech na okruhu došlo k takovým vibracím, že přední křídlo nevydrželo zatížení. "Při podobných věcech si nikdy nemůžete být jisti. Takže nechci říkat, že je vše vysvětleno," říká šéf týmu v souvislosti s dřívějšími selháními.
Momentálně si ale nedělají starosti. To samé platí také pro týmový interní duel mezi Grosjeanem a Gutiérrezem. Týmovou režii tak americký tým vcelku sympaticky odmítá. "Je to sport, je to soutěžení a oba chtějí být vepředu. Samozřejmě by si neměli vzájemně najíždět do auta, ale pokud bych jim to musel říkat, tak bychom s těmito piloty neměli jezdit. Měli bychom tomu bránit? V žádném případě. Měli bychom udělat to nejlepší, ale nemyslím si, že jim to musím extra říkat."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.