Už v Kanadě se poprvé od oficiálního oznámení o spojení s aktivitami F1 objevila loga Heinekenu. Jaké jsou další aktivity ambiciózního sponzora a jak do jeho programu zapadá avizované spojení se dvěma týmy F1?
Oficiálně vstoupí Heineken do svého svazku s F1 až na začátku září při Grand Prix Itálie, ale už v Kanadě se v areálu okruhu Gillese Villeneuva bylo vidět hojné zastoupení zelených panelů s logem firmy. Při té příležitosti se začalo přetřásat, jak to bude s již několikrát zmiňovaným spojení alespoň se dvěma týmy F1.
"Nepůjde o sponzorství v pravém slova smyslu, spíše o otázku přístupu. Jde o to, co nazýváme týmovou zkušeností a opravdovým prožitkem pro pravidelné fanoušky. Chceme do garáží přinést něco jako radost. Aby do ní přišli a popovídali si s Jackie Stewartem, jako jsem to udělal já v Melbourne, protože to je ohromující zážitek na celý život. Procházeli jsme se spolu, narazili jsme na Niki Laudu. Splnil se mi můj sen, měl jsem po boku dva trojnásobné mistry světa. Bylo to opravdu neuvěřitelné a byl bych rád, kdyby to mohli prožít i jiní lidé," vyslovil svou vizi globální ředitel Heinekenu Gianluca di Tonto s tím, že logo pivovaru nebude prezentováno ani na automobilech, ani na kombinézách či přilbách pilotů.
Je hlavním favoritem Red Bull?O naznačeném propojení Heinekenu a Red Bullu se hovoří téměř jako o jisté věci, di Tonto hledá ještě další tým, který by se k prvnímu spojenectví přiřadil. Ze hry však kvůli současným smluvním vztahům se společnostmi působícími v oblasti distribuce alkoholických nápojů prakticky vypadávají Williams (Martini), McLaren (Chandon, Johnnie Walker) a Force India (Smirnoff, Kingfisher).
"Samozřejmě jsme si blízcí s Red Bullem, žijeme ve stejném prostředí, známe se navzájem a takový Max Verstappen by mohl hrát roli, kterou potřebujeme. Ale také pomýšlíme na spojení s jiným týmem. Navíc jestě nic není vytesáno do kamene, ale jak říkám, k Red Bullu máme opravdu hodně blízko," pokračuje di Tondo s tím, že zájem o Verstappena je motivován snahou posunout F1 více do digitálního věku. Pivovar spolupracuje s dalšími ikonami, mezi nimi jsou například bývalý kapitán španělské fotbalové reprezentace a týmu FC Barcelona Carles Puyol nebo někdejší kapitán waleské ragbyové reprezentace Scott Quinnell. V F1 jsou emisary Heinekenu jmenováni sir Jackie Stewart a David Coulthard.
Heineken své rozhodnutí o spolupráci s vybranými týmy hodlá odtajnit před Grand Prix Itálie. Otázkou zůstává, jestli se mu to podaří tak úspěšně, jako když se snažil udržet pod pokličkou svou expanzi do F1. Di Tonto také vysvětluje, proč se Heineken nechce pouštět do individuálního nebo týmového sponzoringu.
"Je to pravidlo, které jsme si ohledně značky Heineken stanovili už před mnoha lety. Zaměřujeme se na partnerství, ve kterém můžeme více zhodnotit naši značku, takže v F1 nebudeme prezentovat Heineken na vozech nebo pilotech, pouze na venkovních prostorách. Stejně jako v Lize mistrů nebo Světovém poháru v ragby sponzorujeme celou soutěž, nikdy jsme nepodporovali jednotlivé týmy," uzavírá di Tondo.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.