Nebude? Bude? A když bude, jak dlouho? Fanoušci Grand Prix Itálie v královském parku Monza si v posledních měsících kladli podobné otázky. Nejistota kolem pořádání nejen na legendární trati, ale v Itálii vůbec, by se dala krájet.
Dohadů bylo plno, řešilo se, zda závody F1 vůbec zůstanou na italské půdě, protože na přetřes se dostaly otázky finanční, do hry vstoupila ambiciózní Imola, která po zániku Grand Prix San Marina na svůj závod čeká. Nyní se však zdá, že maratón se blíží ke konci.
Podle předsedy italského autoklubu Angela Sticchiho Damiana byla v rámci setkání u příležitosti Grand Prix Monaka potvrzena spolupráce na další roky. "Zbývá pouze vyhotovit smlouvy a pak bude možné definitivně oznámit setrvání Formule 1 v Monze v letech 2017-2020," uvedl pro Sky Italia Damiani.
A proč si je pan předseda tak jist, že dobrá věc se podařila? "Ecclestone mi vždycky říkal že jeho podání ruky je cennější než všechny písemné dohody. Nyní bude následovat formální část procedury a pokud vše půjde dobře, v krátké době bude následovat oficiální prohlášení," pokračuje Damiani.
Schůzky v Monaku se vedle Damianiho a Ecclestonea zúčastnil také Britův obchodní partner a dlouholetý přítel Flavio Briatore. Podle Sky Italia se podařilo dohodnout se rovněž o sporných finančních otázkách ohledně kontraktu pro rok 2016.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.