Nejenom v případě Vettela a Kvjata létaly hromy a blesky, bralo se coby svědek video a poté se korigovaly výroky a obvinění. Do podobné situace se dostali Marcus Ericsson a Romain Grosjean. A i tady přišla ke slovu digitální technika.
Francouz zřejmě pod dojmem špatného výsledku a drobné ztrátě image, kterou si Haas po dvou závodech vydobyl, slovně zaútočil na pilota Sauberu s tím, že se v zatáčce choval nekorektně a způsobil vzájemnou kolizi v první zatáčce po startu. Pilot týmu Haas po závodě označil Švéda za "idiota".
Jenže když se později podíval na videozáznam incidentu, Romain Grosjean svůj názor na kolizi změnil: "Viděl jsem v televizi znovu naší kolizi. Původně jsem vůbec neviděl Toro Rosso, které si zkrátilo trať, takže to nebylo tak vyhrocené, jak jsem si nejdřív myslel. Byl to spíš závodní incident. Mohl se zachovat trochu jinak, ale na tom nezáleží. V televizi jsem ho označil za idiota, což ode mě nebylo hezké, nejspíš to byl důsledek emocí ze závodu," přiznal s odstupem času Grosjean.
Marcus Ericsson samozřejmě Francouzovým chováním nadšen nebyl. "Skutečnost, že jste dobrý, ještě neznamená, že se můžete chovat takhle. Abych byl upřímný, byl jsem hodně překvapen. Jak jsem uvedl po závodě, pro mě byla situace naprosto evidentní - šlo o závodní incident. Tlačilo se na mě auto zvenku, to samé se děje víceméně v každém závodě. Tak to prostě v prvních zatáčkách chodí. Je smutné, že si poškodil přední křídlo, ale to se také stává. Spíš jsem byl překvapen jeho následným chováním. Jak ke mně přišel, křičel a říkal mi ne zrovna vybrané věci. To se mi vůbec nelíbilo," popisuje záležitost Ericsson, který pozávodní slovní dodatek opakovaně označil za nepřijatelný.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.