Nejenom v případě Vettela a Kvjata létaly hromy a blesky, bralo se coby svědek video a poté se korigovaly výroky a obvinění. Do podobné situace se dostali Marcus Ericsson a Romain Grosjean. A i tady přišla ke slovu digitální technika.
Francouz zřejmě pod dojmem špatného výsledku a drobné ztrátě image, kterou si Haas po dvou závodech vydobyl, slovně zaútočil na pilota Sauberu s tím, že se v zatáčce choval nekorektně a způsobil vzájemnou kolizi v první zatáčce po startu. Pilot týmu Haas po závodě označil Švéda za "idiota".
Jenže když se později podíval na videozáznam incidentu, Romain Grosjean svůj názor na kolizi změnil: "Viděl jsem v televizi znovu naší kolizi. Původně jsem vůbec neviděl Toro Rosso, které si zkrátilo trať, takže to nebylo tak vyhrocené, jak jsem si nejdřív myslel. Byl to spíš závodní incident. Mohl se zachovat trochu jinak, ale na tom nezáleží. V televizi jsem ho označil za idiota, což ode mě nebylo hezké, nejspíš to byl důsledek emocí ze závodu," přiznal s odstupem času Grosjean.
Marcus Ericsson samozřejmě Francouzovým chováním nadšen nebyl. "Skutečnost, že jste dobrý, ještě neznamená, že se můžete chovat takhle. Abych byl upřímný, byl jsem hodně překvapen. Jak jsem uvedl po závodě, pro mě byla situace naprosto evidentní - šlo o závodní incident. Tlačilo se na mě auto zvenku, to samé se děje víceméně v každém závodě. Tak to prostě v prvních zatáčkách chodí. Je smutné, že si poškodil přední křídlo, ale to se také stává. Spíš jsem byl překvapen jeho následným chováním. Jak ke mně přišel, křičel a říkal mi ne zrovna vybrané věci. To se mi vůbec nelíbilo," popisuje záležitost Ericsson, který pozávodní slovní dodatek opakovaně označil za nepřijatelný.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.