Nebyl to pro Ferrari zcela ideální závod, ostatně jako zatím všechny v letošním ročníku. V první zatáčce to vypadalo, že maranellský tým má po nadějích na dobrý výsledek. Nakonec se oba vozy umístily v první pětici.
Nejen náraz od Vettela, ale i smyk a zničené přední křídlo, to byla Räikkönenova bilance po první zatáčce. "Dostal jsem ránu, což je nešťastná záležitost, pro vývoj závodu to rozhodně nebylo ideální. Vettel mi potom řekl »promiň«, ale to nezmění nic na tom, co se stalo. Jsem si jistý, že to neudělal schválně, ale pro mě nebo tým to zkrátka nebylo ideální. Bohužel jsme za to zaplatili."
Räikkönen dále líčil, jak se musel s nepřízní osudu vyrovnat: "Přišel jsem o přední křídlo a měl ještě další defekt, ale podařilo se mi dojet do boxů a vlastně začít znovu. Takže závod pro mě začal až v této chvíli. Snažil jsem se o co nejlepší výkon, byl to špatný den, ale něco jsme z něj vytěžili. Bylo sice poměrně složité, vůz ze zpočátku choval dost divně. Nevěděl jsem, jestli něco nebylo poškozené nebo proč měl takové vlastnosti. Ale pak se to nějak srovnalo a začal pracovat o něco lépe."
Iceman si rovněž pochvaloval reakci z publika, kterou vnímal zejména na konci dlouhé rovinky při předjížděcích manévrech. Asi nejvíc diváci bouřili, když předjížděl ve 47. kole Hamiltona. "Problémy na začátku nás dost postihly, aspoň jsem se tedy snažil předjet co nejvíc soupeřů. Byl jsem rád, že jsem Lewise zdolal, ale to mě vlastně těšilo u každého, koho jsem předjel. Není to jen proto, že jsem se dostal před Hamiltona nebo Mercedes, je to stený pocit jako když se dostanu před někoho jiného."
Räikkönen lituje, že už mu nezbýval čas na dostižení Daniela Ricciarda, který zatím letos předvedl s Rosbergem nejvyrovnanější výkon - Nico byl třikrát první, Daniel třikrát čtvrtý. "Podařilo se mi absolvovat celkem dobrý závod, nijak ideální, ale dobrý po tom, co mě postihlo na začátku. Myslím, že jsme opravdu nemohli udělat nic víc. Byla to v mnoha ohledech dost chaotická Grand Prix, ale i to se občas stává," uzavírá svůj pohled na Grand Prix Číny Räikkönen.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.