Nebyl to pro Ferrari zcela ideální závod, ostatně jako zatím všechny v letošním ročníku. V první zatáčce to vypadalo, že maranellský tým má po nadějích na dobrý výsledek. Nakonec se oba vozy umístily v první pětici.
Nejen náraz od Vettela, ale i smyk a zničené přední křídlo, to byla Räikkönenova bilance po první zatáčce. "Dostal jsem ránu, což je nešťastná záležitost, pro vývoj závodu to rozhodně nebylo ideální. Vettel mi potom řekl »promiň«, ale to nezmění nic na tom, co se stalo. Jsem si jistý, že to neudělal schválně, ale pro mě nebo tým to zkrátka nebylo ideální. Bohužel jsme za to zaplatili."
Räikkönen dále líčil, jak se musel s nepřízní osudu vyrovnat: "Přišel jsem o přední křídlo a měl ještě další defekt, ale podařilo se mi dojet do boxů a vlastně začít znovu. Takže závod pro mě začal až v této chvíli. Snažil jsem se o co nejlepší výkon, byl to špatný den, ale něco jsme z něj vytěžili. Bylo sice poměrně složité, vůz ze zpočátku choval dost divně. Nevěděl jsem, jestli něco nebylo poškozené nebo proč měl takové vlastnosti. Ale pak se to nějak srovnalo a začal pracovat o něco lépe."
Iceman si rovněž pochvaloval reakci z publika, kterou vnímal zejména na konci dlouhé rovinky při předjížděcích manévrech. Asi nejvíc diváci bouřili, když předjížděl ve 47. kole Hamiltona. "Problémy na začátku nás dost postihly, aspoň jsem se tedy snažil předjet co nejvíc soupeřů. Byl jsem rád, že jsem Lewise zdolal, ale to mě vlastně těšilo u každého, koho jsem předjel. Není to jen proto, že jsem se dostal před Hamiltona nebo Mercedes, je to stený pocit jako když se dostanu před někoho jiného."
Räikkönen lituje, že už mu nezbýval čas na dostižení Daniela Ricciarda, který zatím letos předvedl s Rosbergem nejvyrovnanější výkon - Nico byl třikrát první, Daniel třikrát čtvrtý. "Podařilo se mi absolvovat celkem dobrý závod, nijak ideální, ale dobrý po tom, co mě postihlo na začátku. Myslím, že jsme opravdu nemohli udělat nic víc. Byla to v mnoha ohledech dost chaotická Grand Prix, ale i to se občas stává," uzavírá svůj pohled na Grand Prix Číny Räikkönen.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.