Jak naznačují zprávy z tábora švýcarského týmu, letošní sezóna bude nejspíš ve stylu "z ruky do úst". Už dvakrát byla zveřejněna zpráva, že zaměstnanci pracují na dluh, dvakrát se podařilo situaci vyřešit.
Jak bylo uvedeno, na začátku dubna panovaly obavy, zda se Sauber vůbec do Číny vypraví, ovšem několik dní po Grand Prix Bahrajnu byla zveřejněna zpráva, že týmy díky podpoře švédských sponzorů dluhy uhradil a do Číny pojede (více zde).
Jak uvedl švédský večerník Expressen, Sauber má zajištěnu po finanční stránce účast v následujících dvou závodech: Grand Prix Číny a Ruska. Zásluhu na tom měli mít především osobní sponzoři Marcuse Ericssona, kteří vyplatili i chybějící mzdy zaměstnancům.
Jenže tady se objevuje rozpor v informacích. Zmíněný list uvedl, že spasiteli jsou jedinci působící v řadách firem Tetra Pak, zabývající se obalovou technikou, a módní značkou Hennes & Mauritz (H&M). Tuto zprávu však Ericssonův manažer, bývalý pilot F2 Eje Elgh nepotvrdil.
"Jsem povinnen zpochybnit důvěryhodnost této informace, které byly získány bůhvíkde. Projekt spojený s Markusem Ericssonem nemá nic společného ani s H&M, ani s firmou Tetra Pak. Nemíním nijak komentovat finanční situaci Sauberu, protože o ní nic bližšího nevím. Jen podotýkám, že se všichni snažíme řešit nastálé problémy. Skutečnost, že tým je v Číně a připravuje se na to, aby se tu co nejlépe prezentoval je důkazem, že se pokouší řešit délší dobu trvající krizi," uvedl pro švédskou stanici Viasat Elgh.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.