Zaměřit se především na zlepšení výkonu spalovacího motoru, takové je prohlášení Hondy navzdory opatrnému zveřejnění jistého pokroku, který ale s odstupem není hodnocen jako dostatečný.
S ohledem na velký deficit v oblasti rychlosti na rovinkách, se Honda přes zimu věnovala přestavbě kompresoru. Jak se zdálo, start do nové sezóny byl povzbudivý, podařilo se především zapracovat na spolehlivosti. Honda proto prohlásila, že dalším hlavním úkolem je nyní stáhnout odstup v počtu koňských sil, které ztrácí na své konkurenty.
"Je to velmi obtížné, ale především jsme se soustředili na spolehlivost a myslím, že v této oblasti jsme dosáhli značného pokroku, navzdory problémům, které jsme měli v Bahrajnu. Teď je třeba věnovat pozornost výkonu motoru, jak jsme seznali, jeho současná síla není dostatečně dobrá, aby bylo možné atakovat Q3. Víc k tomu zatím nelze dodat. Snad jen tolik, že jsme velmi blízko našeho očekávání. Aktuální pozice odpovídá našim představám. Zatím není moc dobrá, ale hodnotím ji jako obstojnou," vyjádřil se šéf Hondy Jusuke Hasegawa.
Honda disponuje 14 vývojovými žetony a není vyloučeno, že některé využije před Grand Prix Španělska. Bez ohledu na oblast, na níž se chce Honda především zaměřit, by mělo dojít ke zlepšení všech částí pohonné jednotky. "Musíme zlepšit výkon motoru, především spalovací části. Pořád jsme na rovinkách pomalí, takže to je ta nejdůležitější věc," pokračuje Hasegawa.
Šéf Hondy se rovněž domnívá, že už není třeba věnovat v otázce vývoje velký prostor v oblasti spolehlivosti, a to i přes Buttonovo odstoupení v Bahrajnu. "Měli bychom žetony využít pro vývoj motoru při jeho dalším nasazení. Co se týče spolehlivosti, tam je potřebovat nebudeme. Musíme udělat změny, abychom dosáhli většího výkonu. Jakmile se nám to podaří, můžeme se zabývat úpravami dalších oblastí a mezi nimi i spolehlivostí. Protože výkon s ní kráčí ruku v ruce," uzavírá Hasegawa.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.