Šéf závodního týmu Red Bullu, Christian Horner, prozrazuje, jak podle něj bude vypadat letošní sezóna. Mercedes si udrží svou dominanci, McLaren s Hondou i Toro Rosso s rok starým motorem Ferrari dosáhnou pokroku.
"Nerad něco předpovídám. Ale jsem si jistý, že Honda pro McLaren dosáhne slušného pokroku. I Toro Rosso s rok starým motorem Ferrari zlepší svou výkonnost. Takže je to velmi těžké pro nás předpovědět, kde přesně se budeme nacházet," popisuje Horner.
Zlepšení pochopitelně očekává také od svého Red Bullu, který bude i nadále pohánět Renault. Pohonná jednotka z Viry by měla být na začátku letošní sezóny o 50 koní výkonnější než minulý rok, podle Hornera se také projeví úsilí specialisty na motory Maria Illiena: "Počkejme si a uvidíme. Vždycky je naděje. Mario odvádí skvělou práci."
Rozhodně však nečeká, že by si to mohli letos rozdat s Mercedesem, protože se pravidla přes zimu v podstatě nezměnila: "Nevím, jaké kursy vypisují sázkové kanceláře, ale nemyslím si, že by to byl dobrý nápad si vsadit proti nim."
Testovací pilot Red Bullu Sebastien Buemi tvrdí, že se v jejich případě bude vzhledem k vysoké kvalitě šasi vše odvíjet od konkurenceschopnosti francouzské pohonné jednotky: "Red Bull odvádí dobrou práci. Záleží to na pokroku, který učiní Renault."
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.